L'expulsione di i jacintii in u 8 di marzu

Perchè amu a primavera? Dopu lu suli, cchiù giapi circannu di i nuvuli? E forsi per quellu scantu arricchinu chì vende in l'aria, quandu u caprettu di l'arburi è di u caputuni di e primu fiori partenu à fioru? Arrange the spring in miniature and watch vicinu à i fiori fiore si pò esse in casa, se duvere cultivation, per esempiu, i jacinthi - u regali rigalu da u 8 di marzu. Pudite cumu fà, perchè sti fiori sò nurmale per favvi nant'à u maghju-ghjugnu? Sè vo site per questa dumanda, forsi ùn hà mai scuntatu un cuncettu cum'è u furzamentu di i piatti bulbusi. Hè propiu chì, furzà vi permette per piacevate sè stessu è i vostri amichi nant'à 8 di marbre groupe jacinthe. Ùn àbbia paura di un nome stranu, stu prucessu ùn hè micca cusì complicu è esse dumandate solu u tempu, cristalli di vetro, focu di jacinthe, acqua, cibo cù a terra è e capacità matematiche per contà quanti ghjente chì vulete dà i fiori in primavera. A strada, nantu à u tempu, piglià circa 4 mesi à cultivà i jacintii, perchè s'è vo vulete aghjunghje à u 8 di marzu, avete bisognu à principià in prima di nuvembre.

  1. Pigliate un vetru di vetru, pate l'acqua è fate u bombe, perchè chì in l'acqua ùn sò solu e razziali. Sì l'apertura di u bastimentu hè troppu grande per u focu, tandu un corpu di cartuni à u mulu di u focu. Sece u cerculu nantu à u bastimentu, è nantu à u locu u bombe. Assicuratevi per assicurà chì u fondu di u focu ùn tocca l'acqua per un par de milimetri. Tali precautions sò nicissati per prevalenza a decadenza. Per u listessu propiu, mette un pezzu di carbone in acqua.
  2. Pudemu i lampadiglii in un cool, 4-6 ° C, è una sala scura. Comu evaporazione, aghjunghje l'acqua à i vetru. Avemu da piglià dinò in questu modu per i bulbe finu à spruce i surgenti, ùn devenu esse stimati à a fine di u seculu mesi.
  3. Quandu i fogghi verdi attraversu, i cundiscenu cù un cappidimentu di carta scura. Emu seguitatu sottu a brocca di campana finu à stallà 12 cm. Dopu tà un capu, trasmemu i fiori à un postu luminoso (micca assuitu).
  4. Bulbe benigasti cun 12 cm è vannati si sò stati posti in una casette di ghastuta o in pote, se ci vulete darà fiori à i vostri amichi in a primavera. Quandu si pianta in una casette di ghjuvendu, i lamperi sò ponti vicinu à l'altri, a cosa principalu per ùn avè micca toccu. E, sicuru, ùn pudete micca cumpientanu i buchji cù a terra - circa un terzu di u focu avissiru esse liberu. I pardi (box) cù fiori pusatu in un locu luminoso, cun una temperatura di circa 16-20 ° C. Sè i lassalli i fiori in un locu friddu, i pedunculi ùn ùn stirenanu. E si troppu piace per piacè i prudutti cù u sole, invece u risicu fiori ùn esciveranu, i pianti si piacenu fà violevi cù fogli.
  5. Quandu i mandacci accumincianu à culore, pudete mudificà i macchi in un locu fretu, cù una temperatura di 10-12 gradi C.
  6. E ora avà a parte più piacevule di u sviluppu di i jacintani - vistiant l'apertura di u capullari, si u tempu era giustu, po chì succede in u 8 di marzu. Ancu s'è i fiori ciurenu un pocu prima di sta volta, ùn anu micca peghju, u periodu di jacinthe d'una fiora hè di 2-3 simpati.

A nota

Sì a casa ùn ci era micca bè vetru di a cunfigurazione chjamata, hè bè, i lampadini ponu sbarcà immediatamenti. Avete bisognu di piglià a cura di a stessa manera chì per furzà in acqua, observendu u regnu di temperatura. Sè decide di mantene e valdi cù benzini in a fria fridda finu à spruta di surgenti, ùn abbiate e velli cun polietilene. Inutili, a cundensazione sarà furmatu nantu à a film, è com'è u risultatu, u benzoniu è u bombe rotolo. Per assicurà chì e fiori eranu belli è sani, l'avè l'alimentanu (in acqua è in terra) cù fertilizanti per i piatti bulbusi.