Opizione publicu - metudi di manipulà l'opinione publica è a cuscenza massima

Aduprà stu termini anu fattu esse relativamente recente, è u fenomenu stessu hè statu osservatu in ogni epopea storica. Doppu l'annunziò Platonu, Aristòtilu è Democritus, è G. Hegel hà sviluppatu l'opinione publica scritta. Ntô u XXu seculu, u so cuncettu sociologicu era furmatu, è à ghjornu, i scientifichi di parechji paesi anu travagliu a so essenza, roli è funzioni.

Chì ci hè l'opinione publica?

Ùn ci hè micca precisa di definizione di questu cuncettu. In termini generale, ponu esse chjamati settiche di sentenzi chì sò sviluppati è cumunitati per un vastu gamma di persone. U fenomenu di l'opinioni pùbblicu era osservatu da i primi pòpuli è aiutau à regulà a vita di e tribù. I discussioni à l'interpretazione di stu cuncettu seguenu, ma ogni annu si ponu più è "demucraticu", chì riflette i prucessi chì anu succede in a società. Hè divintata manifestazioni di cumpurtamentu puliticu è un metudu di influenzà a pulitica.

Opizione publicu in sucioluggìa

Hè una quistione di a cuscenza di u publicu, chì espressa o implícitamente espresi a so attitudina à l'avvenimenti, l'incidentati è i fatti di a vita publica, chì riflettendu a pusizione di u cullettivu tutale nantu à dumande di interessu à tutti. L'opinione publica cum'è un fenomenu suciale hà parechji funzioni:

  1. Cuntrollu suciale . L'opinione di a sucità pò cuntribuisce o diminuite l'implementazione di e decisioni di u guvernu.
  2. Expressive . Dà espressa una certa pusizioni, l'opinione pùblicu pò seguità l'autori statali è evaluate a so attività.
  3. Cunsigliu . In u risultatu di l'espurtazioni guidati di a pupulazione, hè pussibule di rimindevi queste o quellu problema, per furzà i rapprisentanti di l'elite pulitica per piglià una decisione più equilibrata.
  4. Directiva . Esprissioni di a vulintà di u populu in a riazione di u referendum.

Opizione publicu in psicoluggìa

L'opinione di a società cum'è un documentu siculu riflesse à a rialtà è a valuta. Questa hè una certa parti di a vita spirituale di i persone, perch'ella si esprimenu l 'opinione, appruvanu o cunnanna una cosa o quarchi. A furmazione di l'opinioni pubblicale porta à u sviluppu di una valutazione unica è u cumpurtamentu riflittenti in sta situazione particulare. A socieale cuntene di i gruppi e strutture più diversi. In e famìglie, gruppi di produczione, organizazioni sportivi, una opinione interna hè furmatu, chì hè essenze di l'opinione publica.

Hè difficiuli di cunfruntallu, perchè ogni persona si difende indee, circondata da judimenti ostili. Comu pratica prumesse, u 10% di e persone chì sò in mente, sò abbastanza per u restu di u populu in unisce. L'opinione publica tocca à un rolu impurtante in a vita di a gente: facilita informazione nantu à u mondu circundante, aiuta à adattà à i caratteristiche di una sucetà particulare è affecca i flussi d'informazioni.

Opizione publicu è cuncienza massima

Sta istituzione suciale sviluppa mudelli di cumpurtamentu, dirigendu l'azzioni populari in u modu d'abitudine. A menudo, una persona chì hà a so propria opinione, si rendenu per elli di l'opinione di a maiuranza. L'interrelazione di cunsece di cunsevuli cumportamentu di massa è l'opinione publica hè chjamatu da E. Noel-Neumann, dopu avè scupertu u so "spirale di silenziu". Sicondu stu cuncettu, e persone cun una pusizzioni chì contradiceghja attitudini soċjali sò "muti". Ùn anu spressu u so puntu di vista, scantannusi di stà in a minurità.

Questu regulatori univirsivu hè presente in tutti l'esferi di a vita umana - ecunomica, spirituale, pulitica. Hè più informale cà una istituzione suciale, perchè elle regulare u cumpurtamentu di i sucietà in a sociezione per un sistema di normi informali. Per quantificà l'opinione publica, anu utilizatu tutte di sughjetti, questjonari, etc. In u mumentu hè un attributu invariate di ogni socie democratica.

Cumu si forme l'opinione publica?

A so educazione si trova sottu a influenzà di una varietà di fatturi - rumore è chiaru, opinioni, credenze, sentenziali, cuncepzioni sbucciati. À u stessu tempu, hè assai impurtante chì u sughjettu di a discorsu hè listessu per una quantità grande di persone è prupone una interpretazione multivalutata è diversi estimi. Quelli chì vulete sapè cumu hè creatu l'opinione publica risponde chì hè quantu impurtante di avè u livellu necessariu per discutiri u prublema. Hè nutate l'influenza di l'Internet nantu à l'opinione pùbblica, l'statu, i media, è l'esperienza pirsita di i persone.

Mètodi di manipulà l'opinioni pianu

Tali mètudi sò designati per suppressione a vulintà di i citadini è per dirigite i so opinioni è e motivazioni in a direzzione bona. A manipulazione di l'opinioni prugressa:

  1. Suggerimentu.
  2. Trasfirimentu à u sistema generale di un casu particulari.
  3. Rumore, cunghjettu, infurmazione micca verifikata.
  4. L'utilizazione di un metudu chjamatu "corsi morti" hè necessariu. Hè un zombu emoccu utilizendu u tema di u sessu, a viulenza, l'assassiniu, etc.
  5. A manipulazione di l'opinioni prugressa furnisce l'scelta di l'abitudine di dui maleità.
  6. Silenziu di una informazioni è di una propaganda di l'altru.
  7. Fragmentazione - a separazione di l'infurmazioni in e parte separata.
  8. U metudu di "Goebbels", in a quale hè datu per a verità, di ripetìna constantemente.
  9. Mystification.
  10. Astroturfing. Ammaistramentu artificiale di l'opinione publica cù l'aiutu di i ghjuridichi appruvati in particulare.

U rolu di a prupaganda in l'apre l'opinione publica

A pulìtica hè impositu senza propaganda, perchè u forme un sistemu di credi pulitichi è dirighjanu l'azzioni di i pirsuni, sviluppannu in i so menti i guiden necessarii. U processu di forme l'opinione pùbblica hè diretta à cunghjuntà a cuscenza teorica è di a cunduzioni pulitica è integendu l'idee necessarii nantu à a pulitica. Comu a cunseguenza, una persona facenu a so scelta "in u macchina". Tali impattu hè qualificatu cum'è negativu s'ellu distorti i criteri morale è i normi, pruvucarà a tensione psicologica, disorientate gruppi di persone.

L'influenza di i media nantu à l'opinione publica

U metudu principalu di influenzà i media nantu à e persone hè stereotyping. Cumplica a creazione di stereotipi illusori - illusions, miti, normi di cumpurtamentu, chì sò dritti da induce a rietta bona in a forma di temore , simpatia, amore, odi, etc. I media è l'opinione publica sò intirrelati, perchè l'anzianu pò creà una figura falza di u mondu usendu opportunità manipulativa è insegni à e persone incondiziosu per piglià a fede tuttu ciò chì si parlanu nantu à a television, radiu, etc. I miti sò basati nantu à stéréotype , è nantu ad elli una ideologia hè fundata.

L'influenza di l'opinioni pùbblica nantu à e persone

L'opinioni di a società rigala "puri purtamentu" i so membri. Opizione publicu è formi rumuri è infundit certu norme di rilazzioni suciali. A persona si aprende à esse rispunsevuli per i so parolle è à l'azzioni davanti à a sucetà. Hè dumandatu cumu chì l'opinioni pùbblicu importa una persona, vale nutà chì educate è rilancià, forme di costumi è attitudini, tradizioni, abitudini. Ma à u stessu tempu infémoce i persone è negativamente, "pressanti", furzendu à vede cun vede nantu à ciò chì a parolla hà dettu.

Scantu d 'opinione publica

Tuttu tutti ci hè teme di l'opinione publica, teme di critica, chì sminisce a so iniziunzia, suprimi l'aspirazione di passà avanti, sviluppà è cresce. U timore di l'opinioni pùbblicu hè assai difficiule di suppressione, perchè una persona ùn pò micca vivià fora di a società. Per via di a mancanza d'idee, i sòvuli è aspirazioni, a vita si fate grisa è tristetta, è per parechji individuli, i consegwenzi pò fatali, in particulare se i paisani guardanu l'opinione di i pòpuli è hà risuscitatu u zitellu in u listessu spiritu. U timore di a critica fa una persona informativa, dèbule di volte, timida è sbalintata.

Dependenza nantu à l'opinione publica

E persone kompletamenti liberi da l'opinioni di l'altri ùn sianu micca. Ogni pirsunalità authentificante sò menu affettivu di ellu, ma e persone cun abbundanza di complexi è d'autore valore suffrianu più di l'altri. Quelli chì anu interessatu à quellu chì depende più di l'opinioni pùbbi pò risponde chì sò modesti, persone cun forza di vuluntà, rimpiazzate nantu à elli. Hè assai probabili, cum'è un zitellu, i genitori ùn l'an ellu stessu micca, ma sempre umiliatu è scandalizatu a so dignità. Scantu di l'opinioni pùbblicu hè più altu di verità, scopi, carriera, amore.

Cumu ùn deve esse di l'opinioni pienu?

Ùn hè micca piacevule, ma tuttu hè veru quandu ci hè un desideriu. Quelli chì si intaressi à a liberazione di l'opinioni pùblicu, ci hè bisognu di capiscenu chì ogni persona hè unicu è ùn pò micca vede parechje altru. E sempri a maiò parte di a persone stimulerà l'interessu in a so persona. In fatti, a ghjente ùn spessu micca prestu attenzione à qualchissia. Nisunu vole à vede ridiculu, cruel, stupidu o prufessionale in l'ochji di l'altri, ma quellu chì ùn faci micca nunda ùn fa micca i sbagli.

A societa trova, perchè critica qualcosa persona, ma se turnate a critica di u bonu, puderete diventà più liberu. A critica aiuta u cretu persunale , furnisce l'oppurtunità di amparà. Insegnà a sente è a sèntelu, pardunziu, ridivanu di i stereoti tipulosi. Ogni persona hè imperfetta è hà u dirittu di fà un sbagliu, ellu ci vole à dà l'oppurtunità di fà un errore, ma micca di tortu per ellu, ma di utilizà l'esperienza acquistata per avanà à u so goal.