Chì ci hè a tollerà è quale tipi di toleranza?

I sferi scientificu è publicu: a pulitica, a medicina, a filusufia, a religione, a psicologia, l'etica, in risposta à i so specìpuli, rispunnemu diferentamente à a quistione di chì tollerante hè. U cuncettu attivamente accuminciau a èssiri usatu in a sucità in a fini di l'anni 90. l'ultimu seculu, causendu polemica è polemica nantu à i postulati chì cuntenenu quì.

Tolerance - chì hè?

A persona hè essenziu unicu, ma in certi modi chì i pirsuni sò simili, per quessa - anu circà parechji simili à elli, i so passatempi, a religione. Pertinemu hè impurtante per l'individuu, in vista di fattu chì i pirsuni sò cresciti sociale. I diversi pòpuli pussete diversità mudernità, è chì in un paese hè accettatu - in un altru pò causà una résonanza publica. Chì significarà a tullera in u cuncettu generale?

In u 1995, circa 200 paisi signu a Dichjarazioni di i Principi di Tolerance, chì stanu chì a toleranza hè a tolerenza per altri religioni, i costi, e culturi, diversità in a so unicitati è individualità. Acepta chì l'armunia si trova in tutta sta diversità, permette à i persone di rispittà à l'altri, campanu in pace.

Chì significarà a tullera in altri spazii:

Tolerance in Psiculugia

Stu cuncettu in a psiculugia ocuva un locu impurtante. Acepta à i persone, cù e so caratteristiche, senza critica è cundanna, vi permette di custruisce una fiducia cù u cliente è hè un elementu di psicoterapia. U fenomenu psicologicu di a tolleranza absorbe aspettu scientificu è principiu, è ogni ghjornu:

  1. Morale (cunnizzioni) - basamenti, cuntene aggressione tardia. A tolerenza di u "autore esternu" solu nantu à un livellu superficiale: una persona cuncorda cù ciò chì succede, ma in ellu, pusseddà literalamenti, "furore".
  2. Naturale (naturali) - hè tipicu per i zitelli è hè spressu in l'accetta incondiziale di i genitori senza avvisione, sfurtunatamenti, succètanu cù danni per elli si i so parenti sò vergenti.
  3. Morale (genuine) - basatu nantu à l'accetta cheia è cusì consciente di a rialtà. Questa hè una toleranza madura è positiva di u "internu stessu". Attitudu spirituale à tutti i manifestazioni di a vita è di e persone è l'autucità constantu. A moralità tutte e parolle sàviu sò basati.

U psicologu devenu esse di sta tolerenza, i criteri principali di quali sò:

Tolerance - i prufessiunati

L'idea di questu cuncettu hè fundamentale, bè per i scopu di a società, hè veramente cusì? Hè a pace è a prosperità in terra pussibuli senza tollerà di ete nazioni? U cuncettu di a tolleranza pò esse interpretatu è utilizatu da e persone in modu diversu, senza piglià cuncepimentu cuncetti in generale è prescritti. A medaglia hà dui costi.

Pros di toleranza:

Cunsu di a tollerà:

Cumu hè a toleraghju diversa di a tollerà?

In a traduzzione da u Latinu anticu, chì toleranza hè litterale: "tolerantia" significa "patience", "tolerate", "bear". U dictionnaire esplicativ posisce a parolla "toleranza" derivata da a "tolerante" - "tolerant". In russu, a versioni à altre lingue straniere, "toleranza" hè una parolla cù una connotation chjaramente negativa, chì significhe à sustene u male, per affruntà penurtis. In ogni casu, a tolleranza è a tolleranza sò cuncetti diffirenti.

A tolleranza hè u rimi cusì consciente di a sucità per manifestà odius manifestu, l'inimitazione. A persona internamente à u stessu tempu, ponu sperienziate forte sentimenti negattivi è protesta. Hè furmatu in pocu tempu è ponu esse misurata per mezu di l'media (per esempiu, per risolviri u cunflittu trà i dui pòpuli). A tolleranza hè un fenomenu sociale chì hè furmatu nantu à un grandu intervalu di tempu è assume chì una persona ùn anu micca avete l'inimità, dislike l'altri populu à u cuntrariu cù in diverse terreni. In una sucità chì hè tutta di cultures è naziunalità diversi - hè un fenomenu necessariu.

A tolleranza è a xenofobia

A parola "xenofobia", cù "toleranza" spessu senti in i media è da a lingua greca hè traduzzione cum'è "teme di strangers". U pensamentu di a xenofobia hè distinata da una divisiona chjaru in "unu's own" è "another's". Un flussu di precedente senza prezitudine hè in modu penitenti è aggressivu perciò da a populazione indigeneita: l'immigranti migliori cumportanu modi diffirenti, ùn sempre micca vulsutu appruntà una nova lingua, ùn circustenu micca di cunnosce a cultura è i costi di u paese à chì migraru. A tolerenza in u mondu mudernu, ideale, implica l'absenza di xenofobia, cunvivenza pacifica è sviluppu di parechji pòpuli.

Tipi di toleranza

A basa di a tolleranza sò i valori fundamentali di a sucità, senza ellu l'umanità ùn esiste micca. Científici di parechje specialità sò impauriti in a classificazione di a tolleranza. In un mondu cambiantemente mudificate, e "acute" è "aguti" sò temi ligati à a religione, attitudini in quantu à i persone cun discorsi, interetniche, genere è relazioni pulitichi. In vista di a tolerenza chì hè - ogni materia applicata articuli a so tipologia. I principali tipi di toleranza sò più riflettuti da MS Matskovskii:

Tolerance Religiosa

A riligione di i etnosi cuntene un cumpurtamentu sacrali chì a distingue da altri religioni. In i seculi passati, cunziddiranu a so religione comu l'unicu veru reguli di parechji paesi aduprateu campagni militari cù l'obiettivu di cunvertisce ghjesci in a so fede. Chì hè a toleranza religiosa in u nostru ghjornu? A persona hà u dirittu à qualsiasi religione accettata in u so statu, ancu s'ellu ùn hè micca di a religione dominante. A tolerenza à una altra fede hè a guarantzia di una interaczione pacífica trà e persone.

A tolerenza à i persone per incapacitati

A cumpassione è a misericòrdia à tutti i cose viventi sò fatturà impurtanti di una persona, stabilita in a zitella cù una parentela propria. A manifestazione di a toleranza versu e persone cù disabiltorii hè in l'assistenza di u sensu superiore in l'adattazione è a socializazione di a persona disabilitata com un membru di a società. L'educazione inclusiva, a creazione di occupazioni sò cumpunenti importanti di a tolleranza.

Toleranza etnica

Pertendu à u stessu populu, un etnese cù l'assimilazzioni di seculi di l'esperanza, tradizzioni, valori sò una identità etnica. Chì hè a toleranza in relazioni interethnici? Questa hè una attitudine rispettu à u modu di vita di l'altri populi. U prublema di a tolleranza in e paesi multiétniche hè di impurtanza globale. U reversu - intolerancia (intolerancia) hè sempre una occasione per incitar l'odi etniche.

A Tolerance di Ghjeneru

Ancu qualcillu di u genere - a ghjente hè degna di rispettu è igual rights - questa hè a risposta à a quistione, chì hè a toleranza di gion. A tolleranza in a soziunità in rapportu à u sessu hè un fenomenu inestabili. A data, i stereoti di genere sò sottusanziati cambiamenti, è questu hè u mutivu di a reazione negativa in a socieità è u sviluppu di fobi. L'intolleranza à l'altru semitismu hè un fattore persunale discriminante.

A Toleranza Politica

A tolleranza di a politica hè a risposta di u guvernu di un dialogu constructivu cù altri paesi. In tuttu, pò esse ripresentatu in u statu cun un regime demucraticu di u putere è hè spressu in risolve cunflitti interètnici, rispettazione di i diritti umani, attitudine rispettu à l'altri pensioni politichi chì ùn anu micca contradite a legiżlazione. A tolleranza pulitica hè un prucessu globale chì a pace in a terra dipende.

A correttuità pulitica è a tolerancia cuncetti internazionali in a sucità moderna. A storia di u prublemu di correttu puliticu nasce in l'United States quandu l'Afaritali americani dumandenu di escludiri di l'lingua in lingua inglese a testa offensiva "nìvuru" cumu applicata à a so razza. A curretta pulitica cumprisa a pruteghja di lingua offensiva in relazione à una altra razza, u sessu, l'orientazione sessuale, etc. In i paesi multiétnicas, cum'è l'i Stati Uniti, a correczione pulitica hè acquistata forza è permeate tutti i sferi di a società.