L'Envy hè un sintimentu dolci

No wonder people say that envy is a bad feeling. Ùn permette micca viaghjà pacmente nè à quelli chì l'avè a sperenza, nè à quelli chì sò direttamente. Per avè persona invevule in u circhiu più cercanu hè a prova più difficultu per ogni persona.

Amma di amatori

Hè cresce chì hè l'invidata fede - hè questu l'opzione più difficiule. In solitu hè dirigutu à a felicità persoonale, a prusperità, u successu è ciò chì hè a più offensiva, hè da a parte più bella.

Parechje ghjente face situazioni similari. Per esempiu, a sposa allegra, chì hè ghjustu una offerta à u so amatori, s'accentu de compartir l'aligria cù i so amichi - è quelli, inveci di felicità, accumincianu a ricurdari a muntagnelli chì eranu in a rilazioni di a famiglia futura. Allora elli si cessinu di comunicà cù a zitella, truvendu parechji scusuli. U mutivu di questu hè inveci negra. E situazzioni similarii sò pussibule si unu di i sposi ricevi un travagliu prestigiu, rigali caru, ecc.

Di sicuru, per capiscia chì i vostri sposi sò ghjilosu in viaghju di voi hè assai dispiratu. In quessi situazione, avete solu uni pochi scelte: o ùn sparte micca quelli ghjorni cù i vostri paesi, o impediscenu di cumunicà cun elli o dimissioni sè stessu.

Comu regula, a persona ricunnosce i signa di invezza intuitu: questu hè un attenti, invidia è ùn manca di gioia nantu à u vostru successu, è di fofo di a spalle.

Comu pruteggiri di l'vèrbia?

Hè una cosa quandu l'enveita hè spressione in e parolle è abbanduneghja micca un depositu negativu, è un altru mètuvamu - se culpisce nantu à a salute o benessiri.

Ci hè questione chì un omu sanu chì ricevi una promozione si sgrave assai malatu, senza mutivu ovvi. In quessi casi, hè chjaru di parlà di l'envermedia negra per parte di quarcunu quì vicinu. In questu cunnessu, a quistione di a manera di prutege a famiglia da l'invidie.

A manera più cumuni di prutezzione - ùn parlanu micca micca un avvinimentu impurtanti finu à chì succede. Allora l'energia di e persone envidia ùn simu micca micca ghjustificà.

Un'altra manera famosa, parlendu di scunfà l'ànima , hè sempre di purtalla un pinneddu postu à un locu pocu vivu. Dapoi u tempu anticu, si pensa chì i pinsi aiutanu ancu di l'uvellu perchè (chì, in fattu, hè invechji forte), è di spoor .

In a psicoluggìa, u prublema di l'envidia hè decisu di manera diversa. I sicòlogichi dicenu chì, se ti vede à un'utilisazione envigliamenti envidiu, avete bisognu di a felicità, di a felicità, di a bè, di a buntà, a ricchezza, chì avete micca avete più. Hè cresce chì un bonu bisognu scordu u bisognu di l'ochju è ùn vi permette micca dannà.

Cumu libri di un sentimentu di fuciliata?

Una dumanda completamente distintiva hè se sè invechji di sè stessu. Stu sensu hè assai difficiule di cuntrollu, è in certi casi, dispunibule di puderà solu aiutà un bon psicoterapeuta.

Sè avete avete chì i successi di l'altri ùn ti piace micca, ma solu portanu à i pinsamenti di i vostri pezzi, questu hè un sintomu alarmanti. Prima di tuttu, pruvate a tirà contru. Se vi voi chì avete principiatu à invià, dighjà immediatamente in i so penseri: "Stu omu facia beni, chì significa avè ancu hà. E à ellu sempre solu doppiu - è a felicità, è a salute è l'amore. " Hè l'abitudine di mandà vugliunità positiva à l'altri, inveci di pinsamenti spiteful cum'è "quì hè questu, hè stata, ma ùn l'avete micca!", Permettenu à lentamente, senza beni, un status normale. I siciliani pensanu chì ùn hè micca manera più faciule per vintu inve manera di questu.

E, in generale, prima di abbandunà l'invidià, puderete pensate di a so natura. Sè vo avete ghjilosu di l'altri, ùn hè micca satisfied with what you have. Prima di tuttu, cambia ciò chì ùn vogliu micca in a vostra vita - ùn hè micca inutile.