Cumu piace u to visu?

A ghjente hè carattarizata da una attenza critica à a so aprecia. Dopu tuttu, se digià in tè, pudete sempre truvà difetti. Ancu i media sò impone i norme è i normi nantu à noi, è noi n'emu pruvatu d'arrabbità. Ma hè impurtante ricurdà chì à circà l'ideale pudete perdisce l'intemperu chì hè in inherente in ogni persona. Hè impurtante di fermerete in u tempu è evaluà oligadie a situazione cù a vostra aspettazione. Se vi turnate à a psiculugia, pudete piglià à qualchi suggerimenti per addisce è u vostru corpu.

Cumu amassi u vostru corpu è l'apparenza

  1. Ùn compare nunda cù l'altri, perchè ogni noi sò individuu. Chì hè adattatu per una persona ùn ùn hà micca bisognu bè bè nantu à l'altru. È u megliu hè ciò chì hè datu da a natura.
  2. Parechje parechje difetti induve ùn sò micca prisenti o ùn sò micca visibili à l'altri. In questu casu, ùn hai micca bisognu di sguassà è si fucalizza nantu ad elli. I paisani circunvicini, per regula, perciemu ancu assai faciuli. Se una persona hè interessante è piacevule in cumunicazione, nimu anu da esse dichiaratu i difetti.
  3. Ci hè un incantu per voi trattà. Si tratta a figura o stile. Fate sportu o ballu, nutrimentu propiu certamenti hà megliurà a vostra benessiri, cum'è a percepzioni di a vostra rifarenza in u specchiu. In casu ùn avete micca piace u vostru propiu stile, pudete fà rimpiazzà solu per aghjurnà u vostru uttunamentu o uttene un novu hairstyle.
  4. Eppuru ùn ci sò esistenu quandu a persona di ricerca in u stessu ùn manca constantemente è si diventa un sugettu di irritazione. In questu casu hè megliu cunsultà un psicologu. Hà aiutavatu aiutà à risolve u prublema è truvà a causa di u scuntentu cun ellu stessu.

Eghjugianu cagliu, di l'indifferenza à l'apparenza pròpia, pò esse u risultatu di u fattu chì una persona ùn amava micca ellu stessu. Avemu bisognu di a dignità in noi è pruvate accenture. I disgrazia cù l'aiutu di e tecnulugia muderni sò fà disfatta. Ma più importantissima - una persona hà da esse bella in l'anima, poi rradia l' incantu è averia tutte e difetti di l'aspettu.