Conjunctivitis in i zitelli

Hè cusì chì i zitelli ani cungiivitivitis più spessu ca l'adulti. In questu casu, a malatia caracterizata da infjammazione di u cunceculu trasparenti è moltu di l'ochju (conjonctiva), in i zitelli è u prublema più difficiuli, è u trattamentu necessaria un pezzu. Per dì inequivocamente quantità longa cunghjuntivita dura per un zitellu hè impussibile, perchè parechji trè tippi di sta malatia:

Inoltre, l'etioluggìa impone qualificazione di a malatia in i tipi primarii è secondarii. A natura di u cursu di a conjuntiivitis in i zitelli permette di stabilisce si u zitellu hà una forma aguda di a malatia o hè crònica. Ci hè una altra classificazione di sta maladie, basatu nantu à a natura di u pruvucatu. Se u fluidu hè mucosa, trasparente, u zitellu hà cuttunettivitis catarali. Se i figlioli anu purulent discharge, ci hè una cuntiivulita purulenta.

Precisamente a determinazione di ciò chì cunducerite à a cunghitivitis in i zitelli , pò solu à u duttore dopu un scuru minute.

Cununtivitis virali

Sfortunatamente, ARVI spessu provoca una complicazione in i zitelli in forma di cunghita virale, i sintomi di quale anu immediatamente apparente. U primu, u virus chì causava ARI hè influinzatu un ochju, ma dopu un ghjornu o dui u secunna infestanu. L'ùacchi di u zitellu s'accuglienza è u prucechjaru, e làcenu chjappà constantemente U trattamentu di a cungiutivitis virali in i zitelli hè ridutta à facilità u statu di l'ochju. A malatia puru passa senza trattamentu à dui à trè simane, ma medichi speziale, ungàziu antivirali è catuzzi, aiutanu à ridivà u fugliu di prucia è secrezii da l'ochji.

Bacterial conjunctivitis

Più di più spessu chì avutri tipi di malatie in i zitelli, ci hè una cundivivite bacteriale causata in a maiò parte di u persunale per staphylococcus o pneumococcus. Sti bactrii nantu à l'ochji mucosa sò dovutu à e mani brutta chì i zitelli sò tocca a fàccia. È i principianti pò "aghjunghje" a cuntiivitis bacteriale à u tempu di u cunsigliu, se u bacteria si prisentanu in u canalu di nuvità.

Sta forma di a malatia si manifesta da infjammazione di l'ochji, inghjulazione è coli di e poutimi da a securione di pus, vermiculate è fotofobia. Indipendendu di a cuntiivitis bacterial ùn pò micca suluzione. Avete bisogni antibacteriali, i pompi cù l'antibiotici, è grattannuli cù tampuni umidi di anti-infuziante decubilisali (nettli, sagnanti, camomila).

Allungic conjunctivitis

Sì l'ùtimi di u zitellu sò vurpi, i tagliu, i piovuli cilesti sò inchjati, perchè, probabilmente, l'allergen-irritant, chì hè falatu nantu à a cungiuntiva, cusì spessu si dici nantu à ellu stessu. Pò esse u polenza, la, polu, è ancu drogherie o alimentariu. A cunghitivitis allergii hè tratta in i zitelli sullendu l'allergenu è l'instillazione sussegwente di l'ochju cù i cateni di antiestinta.

Impurtante!

Perchè a cuntiivitis virali è bactrizii sò cuntaggichi, cuntattu cù i malati è i so tocadori persunali si deve minimizzà. Quandu trattanu una quantità di règule:

Se i sintomi di a malatia (lacrimazione, vermentezza, pus, fotofobia è prucia) sò assuciati cun un'altura di a temperatura di u corpu, in seguitu avemu parlatu di a cuntiivitis adenovirali in i zitelli chì necessitanu un complexu di trattamentu cumplessu è longu. Oghje, ùn sò micca drogie chì afectanu selezzione adenovirus. U duttore, dopu avè determinatu cumportazioni oftalmologica, ellu scelte u scopu optimu chì vi assicurà una salvezza ràpida di u zitellu.