Chì per alimenta un zitellu cù infestazione di rotavirus?

Infraacciu di Rotavirus hè una malatia assai offisa è piacevulenza chì si trova in i zitelli spessu. Comu regula, a causa di sta malatia si trova in mancu un sguardu mancu di sicurezza o in cuntattu cun una persona malatu. In a maiò parte di i casi, sta maladie si trova in a forma di persistente diarrea è ancu parechji attacchi di vomitu, è ancu di pisanti. In a mancanza di trattamentu, prumove in modu diperazione, chì pò esse assai periculosa per u corpu di u zitellu.

Per a più veloce a ricuperazione cù infezi di rotavirus, hè necessariu d'observà e duie regule fundamentale - per vìviri di quantu fluidu quant'è pussibule è di sustene una dieta stretta. I preparazione medicinali sò spessu usati solu in u cursu sternu di a malatia. L'ùnicu chì pò esse offru à migghiori da i medicini hè solu solu di farmazia, cum'è Regidron o Oralit, chì sò presi in modu per evità a deshidratazione. In questu articulu, ti diceremu ciò chì pudete furnisce u vostru nimu cun infezzjoni di rotavirus per aiutà à u corpu à trattà a malatia.

Chì per alimenta un zitellu durante una infestazione di rotavirus?

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì hè impussibule di furnizvi un picciotteddu sottu à nisuna circustanza. Espera finu à chì u zitellu hè un pocu megliu, è ellu stessu ti dumanda à manghjà. Se l'organettu di u zitellu hè influinzatu da rotavirus, deve cuntinuà à esse alimentatu cù u latte di mamma, postu chì u pruduttu hè assorbitu assai più faciule cun l'altri è, in più, prumove a ricuperazione.

Per esse liberatu di u zitellu u più prestu da i sintomi di a malatia, hè ancu impurtante per i paisani sapè chì per alimentà un zitellu in più di l'annu cù rotavirus. Duranti a recuperazione di a malatia, u zitellu poni esse prupostu ricevuli o farinati o zucchero, oghji rigalu, casgiu frescu o iogurt. 2-3 ghjorni dopu a scumparsa di i sintomi di a malatìa deve esse apprezzatu currettamente in u dietu di carne è pesce di souffle, è di u caldu di luce.

Almenu durante 5-7 ghjorni da a malatia, i prudutti siguenti deveni esse fora di u menù:

Fighjà questi prudutti à a dieta di u zitellu deve esse moltu cura, attentendu ogni modu cambiatu in u so state di salute.