Cumu surviglià un abortu?

A manera di surviglià l'avversu hè una quistioni difficili. Perchè in a nostra sucità, ogni rispunsabilità per l'interazzione interrottatu di l'imbarcu hè trasferitu à una donna chì hà digià in difficultu tempu. Sentite di culpèvule è disprezzu, per ùn menziunà e pussibbili consegni, solu di esse a megliu modu influenza u statu di mente è a salute in generale. È u fattu chì una donna dopu l'avversu precisa assistenza psicologica, ùn andarà in tuttu.

Ma i discussioni nantu à l'abortu sò senza fini, ma à u listessu tempu hè micca conclucenti, perchè, in più di i prublemi morali è etichi, ci sò parechje circustanzi chì ùn sò micca sempre cunsiderati da "cunsiglieri". Ma, ùn importa ciò chì era, returnate à u tema di cumu per survigliarii l'avversu dopu l'incidentore.

Psiculugia di l'abortu

Ancu se una donna hà decisu d'interruta l'embarazo bastonu cuscenti, ùn si dice micca chì ùn hà micca affruntate seriu prugetti psicologichi in u futuru. Dui scenarioi per u sviluppu di l'avvenimenti sò basalmenti sfarenti. In u primu casu, i viulazioni di u pianu postuntamentu avutu immediatamente in a forma:

In regula, tali donne pigghanu a responsabilità tutta per ciò chì hà fattu, è questu hè u primu passu versu u perdonu è u ritornu di u cunfortu spirituale.

In una altra versione, una donna pò abbandunà u prublema per un pezzu tantu, chjuderaghju per ella stessu. A manifestazione latente di un periodu postunazione di abortu hè spessu carattarizatu da:

In ogni casu, sintomi sintomi parevanu varii gradi in quasi tutti i pazienzii dopu l'avversu è esigene assistenza psicologica puntuale.

Emigrenza moral è etica di l'abortu

A cundizione di una donna dopu l'avversu hè influinzatu da assai fatturi. Questa hè l'opizione publicale, l'attitudine di u partenutu, e credenze religiosa, i cambiamenti fisiulogichi è hormonal. Ma prima di tuttu, questa hè una attitudina persunale à ciò chì succede, in u quale u pianu di recuperazione deveni direttamente.

Uni pochi cunsiglii per ghjunghje più possibili è indurendu per surviglià l'aborti:

  1. Per principià, bisognu à capì esse cumprendi ciò chì era successu.
  2. Allora accettazione di u fattu chì ùn hè micca un ritornu: ùn ne scurdà mai, nè rimorsu di u zitellu ùn hè tornatu.
  3. È u stadiu cchiù difficiu serà averebbi. Per fà questu, pudete cumenciu cù u pardonu di l'altri, chì circa un pocu parte participonu à ciò chì passa. Hè impurtante capisce chì u perdone hè u solu modu di a situazione currente chì pò restituisce a pazità di mente.