Pratiche per Pasqua

U Pasqua hè a prima festa di a panca dopu a Quaresma, per quessa, a tavola per a Pasqua deve esse appruvata - satisfacente è variata. Elementi indispensabile di u menghjornu di i vacanzi mustranu pezzi tradiziunali, ova è uova di u pelu, ma per limità u platu standard di i pezzi sò troppu forti per un veru coccu, dunque noi tocca cun quellu chì manghjanu di Pasqua è com'è cocilu.

Insalate di Pasqua

Hè più logicu per cumincià à fà una carta cù primi affare, à dì cun l'insalati. Portonu à a vostra attenzione a salata appetizing è elegante per u cena festiva - insalata "Nidu di u grouse di lignu".

Ingredients:

Preparazione

U peccatu di Chicken hè sbulicatu da l'ossu è separati da a pelle, lavate, sguassate l'excrementu grassu è a film, è poi foglie in acqua salata.

Mentre chì u puddaru hè prudutttu, avemu a preparazione l'ingredienti rimanenti: preparanu l'ova in un pezzu rossu è tagliatu, tagliate a cipudine in cubi è fretce l'acqua furiosa per 10-15 minuti per facenu più sufficenti è falesa di l'amarezza. A me patata è pulita, è poi a frecce cù un pappu finu, chì deve esse frittu in una gran quantitata d'oliu vegetale finu à u marrone scuru.

Quandu u puddastru hè prontu - i distruggiammi in fibri cù una forchetta è di cuteddu, è aghjunghje tutti l'ingredienti (eccettu à a patata) in un grande tastu è staduva cù u mayonnaise. Per pudè fà l'insalata divintà u più reale di u grouse di lignu, avemu sprezzatu a fetta di patata à u circhiu per u perímetro, omettate a mezzu di l'insalata cun pani verbi sbattuta è spenderate un qualchì oghje di u coddu.

Menu in Pasqua: Pranzi principali

Hè generalmente cundottu chì a culinaria di u pianu principalu prende a maiò parte di u tempu è l'energia, ma pudemu dissiccate stu mitu, offre à preparà un cattivu simplice è cunvene "Julienne avec pollo" in i macchi.

Ingredients:

Preparazione

U filettu di pollo fogghjera finu à cuncevata in acqua salata. Basalti è mushrooms finamente crumb è passanu in l'oliu vegetale finu à i funghi à rinunquà tutta u liquidu. Quandu u filettariu di pullastru hè prontu hà bisognu à esse tombu è aghjunghje à u vestitu.

In un pappagallo separatu, fate a pate in a farina, aghjunghjia crema è mestisce a futura salsa finu à u lettu. Fate aghjustà 5-7 minuti, senza scurdà di staggione cù salinu è pimentu.

Pettitemu u puddaru è i funghi in tineddi, fate a salsa cremosi è poitini cù u furmagliu rossu. Pigliemu "Julien" à 180 °, finu à chì a crosta di u furmagliu hè brùduli (ùn ci micca vicinu l'attrezzu!).

Pies di Pasqua

L'articuli fatti di pasta è torti di Pasqua anu sempre valutatu più cà u restu, è com'è preparazione per a Pasqua tandu sempre un bellu pezzu, pruvamu a facilità u vostru travagliu allughjendu una ricetta per un pianu sabatu è savurinu cù cilieghjani cum'è una desserta.

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per a crema:

Preparazione

A farina di farina cun una mantova rossi, aghjunghjenu oghje ule, o pane e di furmagliu a pasta per a base. Forme per l'oliu di coceriterie, mani distributevanate ugualmente a massa nantu à a superficia. Omitemu a basa cù ciliegli senza pesti. In un pezzu separatu, batte a crema di crema agria, zuccaru è extracte di vellula, fate u bagnu cù e rilassante è ponte u furchetta à 180 ° durante 30-40 minuti. Tali platti diliziosi è fasti ponu esse preparatu per Pasqua. Bon appetit!