Mirroru nantu à u pianu

I filosofi antichi parirè chì, in cunfurmità cù a filusufìa di Feng Shui, ci devi esse sempre un specchiu in a casa in quale una persona si vede da a pede. Stu cunsigliu, quantu pussibuli, currisponde à un grande ispàjaru nantu à u stand. Differenu favurite da u muru à u fattu chì, in modu di regula, hè più grande in grandezza è pò esse facilmente riassornu à qualsiasi postu cunzignatu.

Un grandore spaziu largu, in un bonu marcu cari, hè un grandore elementu di disignu per a vostra casa. Hè assai impurtante hè a talla di u spaziu di u mirroratu, se u specculu hè chjuchju in altitudine, questu ridiculu, l'altitudine di u specchiu di pianu ùn deve più di 170 cm.

Mirroru in l'internu

U muru internu in l'internu di a casa hè di grande impurtanza, hà a capacità di revitalizà a stanza. U specchiu, installata oppostu à a finestra, hà spiegà a visualmente l'espazio, graziu a lumera riflessa in ella.

Per fà a camara più còmuda, vicinu à u specchiu deve esse postu lampadi. Chistu pò esse un lampu di pianu, o arnesi di muro, a luci da ellu serà riflittutu in u speccu è fassi l'abitudinu cù un calore fugliale di casa.

Quandu sceglie un mirroru per un spaziu particulari, a particularità devenu esse pagatu à u quadru, ch'ellu era un elementu decoratore, deve esse adattatu per u stiletteru generale di l'internu è esse abbastanza stabile.

E stile assai in un locu mudernu di u pianu mudernu biancu, soprattuttu se vene fatta in un stile classico , è u quadru hè sipatu da oru. Un tali designu hà da scaricàate queste u locu, ma quellu cercanu belli assai belli in l'abitatu è in u passageri, cù un altru mudellu additivu di u mobili è a decorazione di queste stanza. Mirroru in un corpu biancu, coperto cù ligame, pò purtà una nota di lussu à a casa.