25 cose incredibile ciò chì succerenu à u corpu dopu a morte

Nimu ùn ci piace à parlà di morte, annantu à a decadenza di l'essere è cusì. Qualchissimu ricumandemu di e lecture sobre a filusufìa, chì avemu pruvatu à missu à l'istitutu, è certi persone si sfurtunati di tristezza, furzata à vede à e so viddi da una vista d'occhiu d'una vista è rende chì ci sò assai più di fà.

Ùn importa micca u tristi, hè impurtante di trattà questu quì com'è una parte di a vita è hè utile spiccià cù l'umorità, è ancu fatti interessanti.

1. Un gran numaru di odori offiziu.

Dopu à a morte, u corpu hè tuttu cunfortu, per via di quale allora gassati sò liberati.

2. Cadaveric rigor mortis.

Chjamatu Rigor Mortis. È hè causatu da a perdita di una sustanza chjamata trifosfat di l'adenosine. In corta, hè a so assenza chì pruvucà i musculari per fà firmà. A riflissioni chimica similari accumenza in u corpu dui à trè ori dopu a morte. Dopu dui ghjorni, i musculi rilassate è torna à u so state originale. Curiosamente, in cundizioni freschi, u corpu hè menu propiu per a petrification cadaveric.

3. Adeu, armi!

Cumu hè citatitu quì sopra, dopu à a morte, u corpu rilassate, è questu indica chì a tensione in i musculi ùn sparisce. Allora, i picculi cenzias ponnu scurrarete in e cantone di i labbre, l'occhi, in la frunti. Inoltre, un sonne scappens da a stesa.

4. Cunning bodies.

Certi corpu in certi cundizioni pò esse coperto cù una sustanzita chjamata "zhivorosk" o "adipocyr", chì hè u pruduttu di a decadenza di i celeri di u corpu. In u risultatu, certi parti di u corpu pò diventà "cera". In modu, queste grassu pò esse blanc, giallu o grisu.

5. Movimentu di i musculi.

Dopu a morte, u corpu ciuttu per un paru seconde, causa spasme. Inoltre, ci eranu casi, quandu, dopu chì a persone emitò un ispìritu, u so casatu muvianu, è dete l'impressione chì u mortu avia respiru. U mutivu di tali fenomenu si trova in u fattu chì dopu un pocu di tempu, u sistema nervuariu manna un signalu à a spina.

6. Atacà cun bacteria.

In u corpu di ogni unu di noi, innumerante bacchi diretti. E pi la raghjunu chì dopu à morte u sistema immune stalla funziunale, dunque nunda ùn impedisce à movimenti liberamente in u corpu. Allora, i battìsceti accumincianu a cumpressione l'intestini, è da i tessuti circundante. Allora l'invadireni i capilarità di u sangue da u sistema digestivu è i gangmi linfatichi, sparghjendu in u liver è u spleen, è dopu à u core è u core.

7. Ritorna cariosa.

U corpu di ogni persone hè chinu di liquidi è gas. Quandu tutti l'organi attaccanu à u bacteriu, chì scriviemu in u paràgrafu antuninu, u prucessu putu è iniziatu, è una parte di i gasi s'aprova. Allora, per elli un modu di ricerca hè a trachea. E perchè spessu sottu à u corpu mortu, ci hè un scherzu, un suspiro o ghjustu. È veramente una vista terribili.

8. Espunenti sessuale.

À a maggiorità di i morti l'omi dopu a morte, ci hè una inzuccarazione di un membru di u sessuale per quessa chì l'erezione si sorgieghja. Questu causa chì dopu à un arrestu cardiacu, u sangue sottu a influenza di e forze gravitazioni movime per l'organi più basso, è u pene hè unu di quelli.

9. Paternità.

In a storia, ci sò parechje quandu u corpu di una donna fatta in morte hà livatu u fetu fugliale. Questu hè all due to a presenza di gasi accumuli in duie, è di una relaxazione corporale completa.

10. Hè impussibile di muriri di a vichjàia.

A vie ùn hè micca una malatie. Ogni sapiulu chì dopu a morte di una persona, i so parenti sò emissi un certificatu di morte. E anchi si u pattu era 100 anni, stu documentu ùn ùn state micca chì u mutivu di a so morte hè a vieja età.

11. L'ultimi 10 seconde.

Certi experti dicenu chì dopu chì l'ànima abbanduneghja u corpu, alcuni attività di a cella di a testa è u curu pò esse osservatu. Tuttu questu hè u risultatu di cuntrazzioni musculale. In genere, dopu a riparazione di l'esercitu di a morte clinica, u moverne per altru 6 minuti.

12. Ossa eterna.

À u tempu, tutti i tessuti umani rot pudendu in tuttu. Comu u risultatu, resta un scheletru nulu, chì pò colapsallu dopu anni, ma in ogni casu, fermani osi fermani fermani.

13. Un pocu di a descomposta.

Hè cresce chì u corpu umanu 50-75% di l'acqua, è ogni kilogramu di pezzu di corpu nìdu durante a descomposizzioni allughjera in l'ambientu 32 grammi di nitrogenu, 10 grammi di fosforu, 4 grammi di potassiu è 1 gramma di magnesiu. À u primu, questu a vegetazione sottu à e so vicinu. Hè pussibule chì u mutivu di questu - a toxicità di nitrogenu o l'antibiotici cuntenuti in u corpu, chì segreghinu i larvuti di l'insetti à a terra, manghjendu u corpse.

14. Sanguine è micca solu.

Quattru ghjorni da a morte, u corpu di a so ingannera. Questu hè dovutu à l'accumulazione di gassi in u trattatu gastrointestinali, è di a distruzioni di l'organi internu. L'ultime micca successu cù u corpu embuscé. E ora serà una descrizzione assai dispirazione. Allora, a nefìa hè stata primu in a regione abdominal, è po è spende à u corpu tutale. A descomposizzione tambien discolore a pelle, parechji blisteri. È da tutti i buchi naturali in u corpu, u licettu sbuchjuli faci manca to ooze. L'umidità è u calore accelleranu stu prucessu.

15. Fertilize a terra.

Quandu si decompone, u corpu allatta una varietà di nutrienti chì sò ingressu à u locu. Ùn avete micca cridutu, ma u so criscinu pò megliurà l'ecunosimu, in particulare, serà un fertilizante excelente per una quantità di vegetation growing.

16. Hair and nails.

Probabilmente, avete sughjutu à intesu chì, supuestamente, dopu à morte, i capelli è unghji cuntinueghjanu à cultivà. In fattu, questu hè micca cusì. Ci hè chì a pelle perde a mozza, esposa da u capeddu. È a larghezza di i unghji sò generalmente misurata da i cunsiglii à u locu di u so cuntattu cù a pelle. Allora, cù u retirementu di a pelle, parevanu più longu, è pare chì si creanu.

17. I fase di morte.

Distinguisce e seguenti fasi di a morte: pre-statale (carattarizata da trinità circulatorii è respiratorii), pausa cuncessione (una bruschetta bruschetta di respirazione, depressione severa di l'attività di u core, estinzione di l'attività biulogica di u curu, l'extinzione di corneali è altri rifletti), agunia (il-korp jibda ġlieda għall-ħajja, a prusizione di respirazione), a morte clinica (dura 4-10 minuti), a morte biologica (a morte di u mo culpitu).

18. Cianisi di u corpu.

Quandu vene à u puntu, u sangue fessi nantu à u corpu. U tagliu è u culore di tali spazii cadaveri dipendi d'induve è in quale cundite u corpu hè in. Sutta l'influenza di a gravità, u sangu piglia in li tissuti. Cusì, u corpu est in u focu hanu spàrghjenu in i lochi nantu à quale hè di sicuru.

19. Metu di cimiteru.

Qualchissia sacrifica u so corpu à a scienza, qualchissia vole cremati, momificati o sipulati in un casculu. In Indonèsia, i babysi sò impannillati è ind'i posti in i bagaglii di l'arburi vivantes chì si sò cuparti da cù e porte di fibre di palma e stallati. Ma hè micca tutte Ogni annu, in Augustu, hè un ritu chjamatu "Manene". I corpi di i zitelli imeddi sò rimanighjati, lavati è cambiatu in vestiti novi. Dopu questu, e mòglie "marchja" in u paese, cum'è zombie ... Ghjè dettu chì questu modu a populazione lucali si esprimi u so amori à u mortu.

20. Scèndere dopu a morte.

Ié, si, dopu a morte da tutti i sensi l'audizione hè renditu à l'ultimu. E perchè sò spessu i luttu, i pècure volte eranu l'ànima in l'speranza chì l 'hà intesu.

21 Chjappa.

Dopu truncazione, a testa hè sempre conscientu per 10 seconde. Ancu certeu medichi dicenu: u mutivu chì a testa sarata pezza hè u cum'è chì u corpu pate. À u listessu tempu, tutti questi chiacchiata è l'espressioni faciale sò causati da una mancanza di l'ossigenu.

22. Ċelluli tal-ġilda mgħaġġla.

Mentri a pèrdita di circulazione sangue pò annunzià u core in una materia di minuti, altre caghjuli ùn averanu micca un suministivu constantu. Celli di a pelle chì vive in a cuntera di u nostru corpu pò vive per parechji ghjorni. Pigluntanu l'ambienti esterni, è per l'osmosi da l'aria, tiravanu tuttu ciò chì ci necessitanu.

23. Defecation.

Nanzu era citatitu quandu dopu a morte, u corpu relaxes, i musculi perde a tensione. U stessu hè appiicatu à u rectum, anus, chì resenu in defecazione. Hè attivatu da gasi chì sopra a maghju u corpu. Avà capisci per chì u babbu hè fattu per lavà.

24. Urinazione.

Dopu a morte, u mùartu pò esse ancu scrittu. Dopu un tali relaxazione, u prucessu di rigoro mortis, scrittu à u puntu 2, hè stallatu.

25. 21 grammi.

Questu hè quantu a pene ch'ellu pente. A so densità hè 177 volte menu di a densità di l'aria. Ùn hè micca un invenzione, ma un fattu prucessu scientificu.