A funzione genetica di sta famiglia manifestatu in u 14 u tempu, è scuzzulau u mondu sanu!

Ci sò e famìglie in quale da generazione nantu à ghjinirazioni un donu hè datu da sculacciate bella, o, per esempiu, un sombelluale di capelli rossi. Eppo, sta famiglia di u Brazil, hè smariscenzia micca cù a so unicenza, è oghje hà una ragiunità particulare per questu!

Ùn avete micca cridutu, ma tutti i 14 membri di una grande famiglia di De Silva ani dettu sseiti dete dettimi in e so mani è esse sse da sei puntegghi nantu à e so pedi!

È pudete chjamà una funziona anormali o ancu una anurmalità, ma hè tutta in vain - sta famiglia pensa chì sei dete l'aiutanu "esistene da a folla" è ancu più - "hè un signu chì altre famiglia ùn avete micca!"

U più interessante hè chì ancu finu à pocu tempu alla De Silva, cù sei sidarati è e mani anu pricisu 13, è ùn puderanu fà solu u mondu sanu per parlà d'elli solu dopu à u 14 erranti "patrimòniu", u figliolu Vinicius, nasciu.

U so babbu, Alessandro, hà fattu sei ditte è ddi pezzi, è a mamma di Katya hà sola à cinque (Oh, Diu, quantu hè pocu spumante per elli!). Inoltre, u so figliolu maiò Guilherme hà ancu herdatu sta famigliali.

Ma i genetichi sustinendu chì in l'eventuali chì unu di i genitori ùn ha micca "dettu extra", i risultati sò di 50 à 50.

Comu sapete, in a famiglia di De Silva, assai preoccupatu di questu. Ma, felice, annantu à a tretze settima di gravidanza, tuttu s'hè diventatu - u secunna ùn falli micca!

E oghji pirsiani felici sò più felici, cum'è anu saputu chì i seittiche dettu Vinitsa funziona cum'è à tutti!

A strada, u sindromu geneticu, perchè e persone ci sò natu cù dete e mani additivi, hè chjamatu polydactylly, è hè stata fiscatu in un casu da un milla, ma cumu spiegà sta ???

A strada, in a famiglia di De Silva, u sianu dite ùn aiuta micca solu per diventà famosu per a so dispunibilità, ma ancu per a funziunalità. Eccu, per esempiu, u figliolu di 7 anni d'Alessandro Guilherme li piaci manera chì pò piglià parechje alte.

Lu cucinu di Mario hè tantu più còmicu toccu à u pianu:

"Sitt dete hè assai còmicu. Pudete piglià assai più chjave!

Eppo, à a famiglia porter Joao, u sictu ditaghju hè utile, cum'è à nimu:

"Per via di questu aghjuntamentu, u bulu ùn esse mai scappatu di mè!

Hè nutàmitu chì a "famiglia di sei" glurificò assai anni, avutru Alessandro. Dopu era u primu in a famiglia chì hà pussutu aghjunti supplementi, è questu funziunamentu hà cunsacratu un libru tutale cù i so mani in a tonda. Allora sei o dede De Silva - una veru marca di famiglia. E assai interessanti, 14 - ùn hè micca u limitu?