10 Evidenza chì u Tsar Petru I fù sustituitu da un imposteur

Petru Anu eru un imposteur chì stola è imprighjunò un veru tsarru in Russia. Ghjè per questu cunghjuntu hè stata a ricerca di i circunsiore di u capitu.

A storia di qualsiasi paesi cunnosce parechje parechji fraschi cù rapprisentanti falsi di e dinastii rigulari. Conspiraziate simili cù a sustituzzioni di rapprisintanti di a dinastia reginna o di l'invadiezione di u fattu di a so morte sò avvintati à i "cardinali grises" - attori pulitici sottu-sceni, chì anu influenzatu assai in i rigali o sòiu di truvallu. In a storia di a Russia tsarista, a sustituzione più ovvera per u Tsar hè a gemella di Petru I, chì hà rignatu u paese di u paese per parechji anni. Dà infurmazioni storichi ùn hè micca difficiuli di fà una lista di prupposi diretti di sta sustituzzioni.

1. Dopu di Menshikov

In u 1697-1698, Petru guidò una missione diplomatica chjamatu a Gran Embajada, partiu da a Russia à l'Europa Occidentale. Nzumma cun ellu 20 omicidieni è 35 plechi participaru, solu l'Alexander Menshikov manteneva vivu. Tutti l'altri si sò stati ammazzati in circheti impuru, chì Petru ùn si ricusò di parlà cù l'appiccicate è i clergeri finu à a fine di u ghjornu. Tutti sti pirsuni canuscinuu u czaru beni in personu è puderia cunfermallu chì una altra persona hà tornatu à Russia inveci di ellu.

2. Trasfurmazioni maravigliosa durante u viaghju

I difetti morti di u re ùn puderà esse difficultà per cunvince chì l'impostore è u so primu regulu sò una persona. Cum'è prova da a versione di a sustituzzioni, pudete paragunate dui ritratti facianu davanti à a partenza di Petru I è immediatamenti dopu à u ritornu à a so patria. Abandonò u paese cum'è un omu chì pareva 25-26 anni, cù una greghja sottu u so uvutu è una faccia round. Petru era un crisciutu sopra à l'average and quite complexion densa.

In un viaghju cun ellu, una strana trasfurmazioni passò: u so criscciu "stinnitu" à 2 metri 4 centimetri, pisò duramente u pisu è "cambiatu" a forma di a faccia. L'omu in u ritrattu, chì era ausente da casa per un sulu annu, almenu 40 anni in apparizione. Dopu à a so ghjunta, parechji stranieri si diciani:

"U nostru Re!"

3. Riludità di a famiglia è a guerra cù a suredda

Certu, quelli chì rimpiazzaranu Petru I eranu imprecisi da i so parenti, chì pudìanu ricanuscianu l'impostore à a prima reunione. A surella di u tsar, Sophia Alekseevna, hà avutu a sperienza di guvernà u paese è sfilicavanu chì l'Europa avia mandatu un sustituente à u so fratellu per avè influenza influenza cum'è un grande paese. Sophia hà purtatu a ribellioni di Streltsi, postu chì in i ranchi di i streltsi ci era parechje persone chì avianu avutu u tempu di parlà cù u tsarete sustitutu è per esse personalmente sicuru d'ùn era cum'è Petru I. A ribellioni hè stata suprimita, a Principessa Sophia fù mandata à un monasteru, è à ogni persona chì dicidi di parlà apertamentu pseudo-re, punenti pirimassi fisicu è arrestu.

No menos cruelly hà fattu u novu Petru è a so mòglia facenu ch'ellu facia chì era. Evdokia Lopukhina forsi era l'unica persona chì u zitellu fiducia cum'è per ellu stessu. Durante a Grandi Ambaxxassia, quasi ogni ghjornu cuncoglie cù a so, ma quandu a cumunicazione cede. Invece di u maritu amici, Yevdokia vistu un impostore brutali chì, da seguitore dopu à a so ghjunta, l'avia mandatu in un monasteru è ùn deve micca di e so dumande numerosi per revelà i motivi di un tali attu. Petru ùn aghju micca à sente à u cleru, chì avianu prumessu avutu una forte influenza in ellu è era contru l'imprisonmentu di Évotokia.

4. Poviru memoria di a faccia

Sophia Sophia è l'archi ùn sò micca l'unichi chì ùn sò micca state ricunnisciuti da u rè chì ritornu in casa. Ùn si pudia micca ricurdatu di i carritteri di altri parenti è i duttori, mischjenu sempre in nomi è ùn ricurdava micca un unicu detallu di a "vita passata". E so associate Lefort è Gordon, è dopu parechje altre persone influente, chì persistevanu circate di cumunicazioni cù u tsar, anu migliutu in siculi stranguli immedtamente dopu a so ghjunta. Hè curioso chì u Tsar "hà scurdatu" dopu l'arribata nantu à a locu di a biblioteca di Ivan u Terrible, anche chì i coordenadas di u so locu eravate trasferitu strettu da u Tsar à u Tsar.

5. U prigiuneru in una mascara di ferru

Immediatamenti dopu a partenza di Petru I d'Europa, un prigiuneru prisenta in a caciu Bastille, chì u so nome veru era cunnisciutu solu à u Rè Louis XIV. I capiscenu u chjamà Michael, chì hè una riferenza à u nome Russu di Petru Michailov, chì u rè imagineghja à viaghjà quandu ellu vole micca esse ricunnisciute. "Iron Mask" fù chjamatu entre i pòpulu, anche a mascara, chì era cununquistatu per vèstinu à a so morte, era velu. Voltaire hà scrittu ch'ellu sapi di quale hè u prigiuneru, ma "cum'è un veru frangoiu", duvite esse silenziu. L'aspettu è a cumpusizioni di u prigiuneru sò ideali apprupriatu per l'apparenza di Petru I prima di partiri per l'Europa. Eccu ciò chì pudete truvà in i registri di u guvernatore di a prigiò nantu à u prigiuneru misteriu:

"Era altu, tenutu cù dignità, era urdinatu per trattà cù un omu di nascita nobili".

E tuttu hè tuttu. Ellu murìu in 1703, dopu à a distruzioni di u corpu, a stanza era cercatu fugliale, è tutti i traccia di a so vita anu distruttu.

6. Sharp change of style of clothes

Dopu a zitiddina, u Tsar amava Old Rouvene Russu. Usi tradiziunali caffiani russi, ancu in i ghjorni più cali, orgogliosi da i so urighjini è in ogni modu pussibuli enfatizallu. A latinite riturnò à Russa da l'Europa, impediscendu di cusì vistioni russa per ellu stessu, è ùn hà micca vistutu mai più di i attiali reale, anche a persuasione di i boyars è confessori. Finu à a so morte, u pseudo-Petru faci dà una ropa exclusiva europea.

7. Oddiu di tuttu Russu

Inespertamenti, Petru ùn odiè solu u stilutu di vestiti russa, ma tuttu ciò chì hè stata cunnessu cù a patria. Accuminzau a parlà poveru è capisce u russu, chì hà causatu confusion entre i boyardi nantu à cunsiglii è ospitiunzione secular. Lu Tsar si ricumpinsini chì in l'annu di a so vita in Europa u scurdò di scrive in russiu, decide di abbandunà l'observanza di i posti anche di l'antica pietà è ùn pudianu micca ricurdà nunda di tutte e scienze chì era insignatu di rappresentante di a nubiltà russa. Ma hà acquistatu i sapè di un semplice artighjanali, cunsideratu ancu offensivu à u tsar.

8. Malachi stramma

U mèdicu di u rè ùn pudia micca crede in l'ùacchi, quandu, dopu à ritornu d'un viaghju longu, u regnu hà principiatu a soffrenu attaculi regulari di a febbrazione tropicale crònica. Ci aghjunghje, viaghjà per e costi da u mari, chì Petru ùn aghju mai vistu. A grande ambaxxada viaghja da a via marittima di u nord, perchè ùn era chjesa a pussibilità d'infizzione.

9. Un novu sistema di cummattimentu

Se prima u re facìa i piani di cunqueste è i battagghi cavalli, Auropa cambia u so approcciu à u stessu processu di guerra. Nun mai vistu battelli marittimi, Petru hà dimustratu una sperimentazione impurtante di battaghju nantu à l'acqua, chì spettava ogni cunniscenza militari. I so cumpetenze di cummattimentu, secondu l'infurmazioni scritte, avianu capacità chì pudete acquistà a lotta à i navi per parechji anni. Per l'ex Petru I era fisici impossible: a so zitiddina è a so ghjuvenu passava nantu à a terra, chì ùn avia micca accessu à i mari.

10. A morte di Tsarevich Alexei Petrovich

Tsarevich Alexei Petrovich, u figliolu maiore di Petru è di Evdokia Lopukhina, anu parechje interessante à u falu regulu quandu u so propiu figghiu appareva. Petru Petru Pigliò à forza à l'Alexei per piglià tonsura, chì mostra un discretiziu cun un fattu di l'esse à a tribunale - un figliolu, in quale ùn avia mai avutu l'ànima. Alexei Petrovich fughjita à Pulonia, da quale hà urdinatu di andà à a Bastille (ovviamente, per esce da u so babbu) di questi materiali. Partinariaturi di u pseudo-Petru interceptatu in a strada è prumittti chì in u so ritornu piglià u tronu cù u sustegnu. Dopu avvicinassi a Russia, u Tsarevich fù interrogatu da Petru I è uccisi.