Perchè u sonniu di esse tardi?

Dumenziu ùn porta micca in qualcosa bè, nè in a realità, nè in un sognu. Una persona durmanta chì hà vistu un sognu in quale ellu hè tardu pò esce à a stura in ghjornu è ansiusa. Invece cusì un sònniu hè un solu riflessu di a cursa di vita è affullanza, quandu una persona hà bisognu di fà cose più cà l'avete opportunità. In questu casu, u mo brain, ancu in un sognu, ùn pò esse liberatu di a tenza è di u scantu di ùn esse in u tempu.

In ogni casu, i libri di i so libri offerti a so interpretazione di ciò chì sò di sognu per esse tardi per un locu.

Perchè u sonniu di esse tardi?

In i libri di i sogni pò truvà l'interpretazioni, quale un sònniu per esse tardi:

  1. Overtimenti pò esse sònniutu à una persona prima di qualcosa avvenimentu seriu o viaghju. In questu casu, u sognu indicanu l'occasione di miss una bona casata.
  2. Per esse tardi per u trasportu in un sanu, significa chì una persona ùn hà micca cumplimentatu una materia impurtante. U sternu u chjama, in stu casu, per penserà micca ciò chì esattazione ùn hè micca fatta è per piglià l'accionità per cumpieli.
  3. Tardamentu à un trenu significa decepzione in l'attu di impresi impurtanti per i persone. Si u trenu partiu quandu, pudete rimettimu i vostri piani è, forsi, rinunziari quarchi cosa.
  4. Ci sò parechje interpretazioni di quellu chì sunnera cù averà tardu per u so sposu . Se in realità ci hè un sposu, stu sonnu predica una disputa cun ellu. In altri casu, u sonnu pò significà prublemi materiali o barrieri à l'implementazione di i piani.
  5. U sònniu chì una persona hè tardu in un sognu per cumprà a so prumissa, pò parlà di u successu o vittoria chì venenu in a realtà.
  6. Se una persona hè tardu in un sognu attentuale, hè lenta, pruvatu d'esse tardi, parra di fatica è a necessità di reste.
  7. Scanticciu di esse fineru in un sognu pudete indicà micca paura di perdita a pussibilità di rializzà u so sonu.
  8. In quantu à l'interpretazioni, perchè i sòveri sò rializati per u travagliu, dunque un grande suecu di lista crede chì u sognu parle di a correcità di u durmiente, chì l'altri ùn vulete micca ricunnosce, ma chì prestu prestu diventà chjaru.