Melone "Kolhoznitsa" - beneficiu è dolce

U melone hè un bagnu dolci è fragrant chì vene nantu à e steli di a tenda in a seconda mità di l'estate. Sta cultura di melone cuminciò à essa cultivatu ancu prima di a nostra era in u Nordu di l'India, è à u tempu, a bacca si sparse in u mondu. A carne hè tina, succosa è dinò assai utile per u corpu umanu. A varietà più preziosa era u melone "Kolkhoznitsa", i beneficii è i danni chì anu sappiutu ancu di esse amparati.

Perchè hè u melon Kolkhoznitsa?

Prima hè bisognu di sapè cum'ellu hè parechje. U bagnu di sta varietà hè chjude in grandezza è hà una prima maturità tempiu. Inoltre, ancu cù una tempurita tempuranosa di a temperatura. L'alzu di u melone hè u laranitu, ma a mazzetta pò esse o poteraghju micca. Cù una rete hè necessariu di sceglie quelli chì amanu i baga. Quelli chì si intaressi in quantu l'utile hè u melone "Kolhoznitsa" per u corpu, vale nutà chì questu hè una di e varietà di più bagnu di calori è di u dieti. Hè attivamente usata com a parte di varietà dieti. Ùn hè cusì dolce in compara à l'altri variità, è u compitenziunità utile ùn hè praticamenti nunda difesu da elli.

In più di i carbuidrati, di grassu è di prutini, u melone cuntene vitamini - A, E, C, PP, grupp B, minerali - u ferru, calcium, sodium, magnesium, potassium, fluorine, cobalt, sulphur, chlorine, , fibra dietetica, mono- è disaccharidi, àciti grassimi - saturati è insatuate, fibra, etc. U beneficu di u melon "Kolhoznitsa" hè primurà chì si apetta a sedienta mentre lavora i rinu è l'altri urgani. Questa hè una bona prevenzione è trattamentu di a furmazione di pedre, è ancu di u cancer di a buca.

A quelli chì si dumandanu se u melon Kolkhoznitsa hè caluricu, deve esse risposta chì u so valore di energia hè assai ridottu - solu 35 kcal per 100 grammi, ma i carbuidrati è u zuccaru in a so cumpusizioni sò bè ​​carcu carricu d'energia, dà a forza di corpu è a desiderera d'attu, furnisce una carica di vivacità è energia positiva. Fibra , da quale a sola carne si compone, cumu si era necessariu di perdita di pesu. Accurte a digestione è u metabolismu, purifica l'intestinali da i prudutti di a cumpunitura è ponu esse un prevenu di stinpi. Aduprate un melone hè ricunnisciutu entre meniè - perchè avarà u massimu effettu.

Beneficii di meloni per i femine è l'omi

Aghju dettu chì u Kolkhoznitsa ponu esse benefiziu particulari à u melone durante a gravidanza. À l'organettu di a futura mamma, hà l'avè l'effetti sussegne:

Per l'omi, i graneddi di meloni sò assai utuli. Dapoi u tempu anticu sò stati utilizati com l' afrodisíacos più forti. Utilizendu solu 2 g di semen di ghjornu, pudete cuntà di una bona putenza finu à a vichjàia.

U danni di u melone

U dannu di u melone hè in u so usu imprepressibile, chì pò provicinu di malaria è anzeddu in glucose di sangue, chì hè periculatu per i diabetichi. Ancu più periculosu perchè se una persona a manghjà nantu à un stomacu vacanti o combina cù prudutti d'alchimia o l'alcohol. A sensazione si deve aduprà per e persone cù gastritis, ulcera, colitis è e pedi grossi in a vescu di u vinu urariu.