Ginnastica classica da Darya Lisichkina

Tutti i ricordati beni i ghjorni di scena di libertà, quand'ellu chjamava - era questu incredibbilmente terribili, è l'educazione fisica pruvucò un desideriu di malàvule, o almenu ricevutu un certificatu per a liberazione di "dovutu à a salute" da u duttore. Allora, a gymnastica classica da Darya Lisichkina hè un sutil suggettu di quelli anni. A sola diferenza hè quella chì hè avà pensendu è attivendu gravitazioni versu u cumpletu di a ginnastica classica di Daria Lisichkina, è à l'scola hà utilizatu ogni oppurtunità di micca per scuntate un magistru di educazione fìsica in u corridor.

Ginnastica classica cù Daria Lisichkina

Cusì, avemu principiatu un complexu pocu complicatu senza cunsigliu di u tariffu classico cù Daria Lisichkina.

  1. Collu - mani nantu à a cintura, anch'elli perchè u spalle, apprezzà u collu. Prima facenu i piani di fronte, da volta (cun ​​cura speciale è senza movimentu sutturale), dopu à rivolta è retrocede alterne. Fate a turnà à a direcia, da quella à a sinistra, api dopu a bocca à u dirittu è a left. Tulemu inclinazione versu e spalle - stende l'ore à u spalla à u ghjustu, da i listessi inclinations à u spalla à u spessu, è dopu - alterne e so piani nantu à i dui i bandieri. Facemu turnu in un circhiu - prima in unu, da quì à l'altru cantu.
  2. Strapamu li nostri spalle - culminamu a manu per u nivellu di e spalle, avvintevi davanti à noi, attravirsassi i nostri armi.
  3. Una sola volta, l'altra fala. Aghjustate a manu dritta, bassa a manulla, cunnette e mani à u liveddu di pettu. Scaricate 8 volte, cambiate e mani. Dopu avemu da fà più di 8 corsi, cù mani alternante.
  4. Facemu i nostri armi in i coddi, posanu e raspagghi nantu à i nostri spalle. Vulete sguassate i spaddi, atticciate in u pettu, cuntattate u coddu per fronte, in u lugnu. Allora aghjunghje a rotazione circhila di i spalle.
  5. Rotazione di e mani in un cerculu - aumentate l'amplitude di i movimenti, facenu 8 rotazioni forward, 8 back.
  6. I peri anch'elli sò largheghde l'espatula, armi à u rimette di a testa. Fate a pente dopu à u left, da u pede.
  7. U brappu isciatu hè stintatu nantu à u vrazzu in manu u dirittu hè rimintatu da volta di a volta - facemu i piani à u dirittu. Scaricate 8 volte, cambiate e mani.
  8. Hands stretch on the sides at the level of the shoulder, facemu turnu cù u corpu è e mani.
  9. Pigliemu i ghjinochji à u pettu, aiutanu cun noi e mani. Facemu 8 volte per u pede.
  10. Stops, turnate u toe di u pede per u dirittu, mani in a cintura. Piglià a cala di ghjusta versu l'uperimentu, si stretghje u geniculatu cum'è u massimu. Facemu 8 volte per u pede.