Ioga posture per perde u pesu

A cumpagnia principali di u ioga hè curativi, mentali è fisicu, di u corpu umanu. Se tenete prublemi cù l'overgrazia , i posti di yoga servi à a perdita di pisu, se troppu pisarru - u corpu, avè ricuperatu, hà da guadagnà un pesu di corpu normalu. In l'India, è assai altri culturi orientali, crede chì i prublemi cù l'eccessu o a mancanza di pisu ci sò in elli. E i posi simplici di yoga, cum'è a nunda più, aiutavamu aiutà l'ordine in u nostru corpu cumplessu.

U yoga pò esse qualificata di tè verde - quandu avete bisognu à vultà l'altru, è quandu avete bisognu di rilassate, allora.

Eserciti

Esportatu un cumportu di yoga per a perdita di pisu di u corpu tutale.

  1. Rispira à u nasu, mani per i lati. Palme, sparghje, circundendu i mani. Nantu à a stanza dopu, avemu toccu i pedi cù i nostri ditte. Suggeriscenu a nostra manu nantu à l'inalazione, cuntrullà cù ellu nantu à a testa. In una exhalazione cù una volta tutta devenza, avemu favuratu. Forsi in u lugnu, risate da u pianu per 15 - 20 cm, cunsigliate a nostra volta è torna finu à i medichi. Ripetemu in u tempu dinamica di rinfurzà è di rinvià a dumpra cù una estensione.
  2. Ripetemu parechji volte i braccia di e mani in l'ispirazioni in altizza, è a stretch marks down with the lowering of the hands. Paga attente à a respirazione in ioga per a perdita di pisu. Dopu tuttu, ogni prublemu bellu in rispirazione ùn portanu nunda di tutti i rializazioni di stese.
  3. Fixemu a pusizioni in u penditu, cumporta movimenti ondulati di a spine - rounding - stretching. Cù ogni vernice avemu pressatu più forte à i pedi. Rice rignati, coccyx chì cercanu.
  4. Rode off, lenta è sufficente à e vértebri a sopra à e vertebra. Dopu a risurrezzione, pigliate e spalle turnate alterativamente è fate a postura.
  5. Fingers in u lock high above the head, risparmiate à i mità. Cunduti sò strained, i ghjinochje sò eterna, avemu calchino i nostri stanghi à u pianu è avemu alimentatu u corpu. Tire a spine com una corda trà i palme è l'coccyx, chì formanu una volta absoluta in flat. Respire - mani à i costi, longu u corpu. Exhale - una facciata sana à i peri. Fingers, in u lock, stendu davanti. Trascorra un pocu di u corpu, avemu spuglionu e mani u primu postu in i costi, da turnà è facenu un pilu sanu.
  6. Amparemu i nostri cogni assai. Quandu a stalla alargata, mandemu u pesu di u corpu à a perna ghjusta è dàchanu à u angulu right. Inhale - i idei sò attraversati davanti à u pettu, u pede hè trasferitu à u taleddu, l'exhalazione - aghjustemu i nostri braccia à i lati è dàchanu a perna. I positi di yoga sò assai utili per i sughjetti problematii di e donne, in stu casu, caduti.
  7. Per via inhalazione, devandimu tornu, cù a manu di l'uviziu chì ripusenu nantu à u cusccu di a perna u ghjornu, cresce u nostru dirittu nantu à e nostre capi. Exhale - tilt forward, fate a vostra diritta nantu à u pavone, sullivate a to left over a testa.
  8. Opzione cù a furmazione di un cantu di pezzu: appoghju nantu à u pedunu per davveru, a manu ghjustu sottu a mannata stretchja è a manu manu sottu à l'omopuli puntu à a diritta. Forma u fasgianu, riparisce a pusizione è fate tutte e cose in a seconda stima.