Fratelli Rossetti

Trà e marche di scarpi, a famiglia di Fratelli Rossetti hà un locu spéciale. Tutti i prudutti di stu fabbricantu talianu sò carattarizati da una incredibbilmente alta qualità, è dinò l'eleganza è rinforimentu di stile.

Fratelli Rossetti sò sò assai famusi trà e donne è omi in u mondu, chì seguenu i tendenzi di a moda è dà a so preferenza à prudutti d'alta qualità di pruduttori cunnisciuti. Allora, in particulare, in avvenimenti secular, pò spessu vede i stili chjappi in scarpi o stivali di questa marca. Clienti d'Honorare di Fratelli Rossetti sò Tom Cruise, Jack Nicholson, Michael Schumacher, Sylvester Stallone è altre famosi personalità di a scala più grande.

Storia di a marca Fratelli Rossetti

U futuru fundatore di a famosa marca italiana Renzo Rossetti hà iniziatu a so attività pròpia dopu à a fini di a Second World War. In u 1945, hà apertu un attujughju in u quale stessu hà creatu parechji parigli di calzature per l'esercitu.

Malgradu a puvirtà di l'abitanti di quellu tempu, i scarpi sò vindati rapidamenti attraversu a famosa tenda di Milanu Brigatti. Insegnatu da u successu, Renzo Rossetti principia à prudutti classificazioni classificati prima per l'omi, è poi per i femini. I primi mudelli di Rossetti anu incredibbilamenti simplici, ma à u listessu tempu elegantu.

Siccomu u calzatore ripetutu cumplitamenti i contorni di u pede di u so patronu, era assai piacevule, per quale divintò assai populari trà l'omi è a donna. Intantu, l'esterno di i prudutti di u futuru creatore di a marca Fratelli Rossetti hà digià in quellu tempu era noteviliamenti diffirenti di e tendenzi chì cuntenenu l'altre marche chì era in u mumentu. À pocu tempu, Renzo Rossetti puderia infundà u so gustu à a maiò parte di l'Italiani è divintà un tendenu per i scarpi di moda.

In u 1953, a marca hà ricevutu ufficialmente u nome Fratelli Rossetti, chì esiste à quellu ghjornu. Dopu a creazione di i primi parigli di mantellu, quasi tuttu hà mudatu da questu annu - un picculu tallone autonomatu s'hè convertitatu in una fabbrica abbastanza grande, è i prudutti di a nova marca hà avutu a maiò parte di l'italiani.

Dopu à u principiu di l'anni 1960, Fratelli Rossetti hà collaboratu cù assai pruduttori cunnisciuti, cumpresu Giorgio Armani . Hè quellu chì hà sviluppatu u mudellu Yacht per questa marca - mocassini cusì luminoso è cumu cusì disinvatu per i ychtsmen. Doppu, stu mudellu divintò un bestselleru veru. I mocassini ùn sò micca acquistate solu per l'amatori di vela, ma ancu per tutti l'omi chì vulianu sentu còmpiu ancu in prudutti novi acquistati.

Dopu à l'anni 1970, a marca Fratelli Rossetti hà iniziatu una pruduzione attiva di scarpi di donna. Un pocu dopu, a boutique di a marca hè stata aperta in New York, ogni dettu di quale hè statu travagliatu da l'architettu Peter Marino. Dopu cumencia, Cuminciò à cooperà cù Renzo Rossetti, è ogni tenda o outlet Fratelli Rossetti hè digià apertu è sviluppatu sottu u cuntrollu strettu di un famusu architettu.

Fratelli Rossetti oghje

Renzo Rossetti hà cunsideratu bè cù una cumpagnia creata cù a so manu per più di 50 anni. In ogni casu, oghje ùn hè più di u capu di a famosa marca - capelli amministratori, ellu hà distinatu trè di i so figlioli. À u stessu tempu, l'esfera di l'attività di i fratelli hè stretchjata propiu.

Cusì, Luke facia una parte diretta in a pruduzzione di i scarpi, è hè ancu un impegno di i dipartimenti finanziarii è amministrativi. Diego hè rispunsevule per l'attività di vende è cummunicazione di a marca in Italia è in altri paesi, è Dario guarda l'office di disignu è participeghja in a coordinazione di u dipartimentu di mudellu.

A marca hè prífica, perchè tutti i scarpi è calzini di Fratelli Rossetti sò stati è dipinti solu cù a manu cum'è prima.