Hugh Hefner vende a splutazioni di a Mansion Playboy à un vicinu per un grandi fabulosa

U liggeru creatoru di rivista di u PLAYBOY è di l'affari di l'affari Hugh Hefner, decide chì era ora di piglià a cura di a so palazzu in quale hà travagliatu è hà travagliatu durante un bellu pezzu. Questa hè una casa enorme cù 29 stanze in Los Angeles. Hè in questu era l'office editoriale di a rivista per l'omi, studiu di Hugh è l'abitudine per mudeli chì travagliavanu in a pubblicazione.

A mansi hè vindutu per un grandu fabuloso

Questa casa hè stata a vendita in u feraghju, ma quasi subitu u cumpagnu a truvò. L'ultimi 3 mesi i partiti discrivinu 2 cundizioni: u prezzu è a pussibilità di campà Hefner in questu mansionu finu à a so morte. Un milanariu di 32 anni, Daren Metropulosu, chì hà firmatu un accordu per cumprà u duminiu u ghjornu prima di l'ultimate, quasi accunsenu immediatamente à una siconda condicioni, mentri u prezzu di vendita diventeranu più di un mesi. Sicondu u ghjovanu millonariu, cum'è parechji esperti, u valore di a pruprietà nantu à a vendita era troppu altu. In quantu à l'insider trading, Daren cuminciò à cumprà cun 20 milioni, perchè a maiò parte di a casa precisa precisione reparazione, ma i partiti accunsenu à 200 millioni di dati, ancu chì Metropulose, cum'è Hefner, rifieghjenu à nome u cuntestu.

In u situ web di Playboy Enterprises unu di questi ghjorni ci era stu missaghju:

"Ora cunfirmamu chì a Mansione di Playboy hè vinduta per Darren Metropoulos. Tali dati cum'è l'quantità di a transazzione, i so termini, etc. A cumpagnia ùn hà micca dichjaratu, perchè Questu hè infurmazione confidenti. "

Inoltre, Scott Flanders, unu di i capiggiati punenti di Playboy Enterprises, in una entrevista cù u Wall Street Journal hà dichjaratu à questu trattu:

"Eccu un bonu tempu per sta splutazioni immubiliata di lussu cun una storia grandi di truvà un novu propietariu. Hè impurtante per noi chì a persona chì hà compru una casa hà apprezzatu è rispettatu a so storia è a tradizione. Sottu u cuntrattu, chì era firmatu, a palazzu deve priservà u centru cummerciale di Hefner è parechje altre cose unicu di a so tipu. U legatu di Playboy Mansion va alla u so fama. Hè un unori per mè di servinu stu palazzu.
Leghje ancu

L'Omi Metropulose hè micca a prima volta di cumprà immubiliarii Hugh

U millariariu di 32 anni chì viaghja vicinu à Hefner, hà longu interessatu à a realità di u creatore di a rivista PLAYBO. In u 2009, Metropulosu hà acquistatu per 18 milioni di dòde una mansión famosa Hefa, chì si trova vicinu à a Mansion di Playboy. A sta casa hè stata custruita in u 1929 è hà include una giardino grande è giardinu, una salottu, 5 è 7 WC.

Palazzu Ghjacumu hè assai più grande in grandezza. Questu custruisce in 1927 nantu à 2,5 ettari di terre, in più di l'immensità di stanzi è u studiu persunale Hefa, a casa cumprendi un teatru, una piscina, un giardinu di grande fiore è assai più.