A reta tarritoriu hè novu veneratu da a semellanza di Kayi Gerber è Cindy Crawford

Circa 16 anni, Kaye Gerber, figliola di a stella di u podju di u seculu passatu Cindy Crawford, avà sapemu assai. A zitella ùn hè micca solu di i mudelli più populari di u nostru tempu, ma ancu hà un esercitu di aderbati chì prupone l'imitalla in tuttu. U postu dopu per i so abbonati, Kaya dicidi di scrive dopu chì ella era paragunata à Cindy, spiegà chì ella à sente à a so mamma in parechni manere.

Kaya Gerber è Cindy Crawford

Hè tuttu in stampa di archive

Aieri, nantu à a so pàgina in Instagram, Crawford aghjunghjenu una foto di archiviu, di quale ella era repressa à l'età di 16. Propriu à elle, u famosu mudellu di l'ùltimu seculu facia una figura di a so figliola maiò, pruvucannu un entusiasmu in u so fannu.

Kaya Gerber è Cindy Crawford - una snapshot da a reta social

In i cumenti sottu a snapshot unu pudaria truvà e seguenti palette: "E mamma è a figliola sò bunni. Ùn aghju micca pensatu chì sò assai simile "," Simply amazing parmellery! Ùn crème micca i mio ochji. Sembra chì a stessa persona si fighjemu à i ritratti "," Pensu chì Kaya, quandu ella crescita, diventarà ancu più a so mamma. Questu hè impussibile ora, "etc.

Kaya Gerber
Leghje ancu

Gerber hà scrittu un postu interessanti in a reta soziale

Quelli anziani chì seguianu a vita è u travagliu di Kayi sapemu chì a zitella spessu pubblicalla e so ritratti in i rete soziale, è scrive ancu diverse posti. Dopu qualchissimu simmeru à a so mamma, chì era nutata da i fanni, a zitella dicia d'avè chì sò sempre forte cù Cindy è sò simili in i so usi. A so narrativa di 16 anni d'anni Kaya cuminciò cù ciò chì dicia di dilla di e cella:

"Parechji anni fà sò stupidu sè triste cù a forma di e mio cella. Allora vulia passà a correzione, ma a mo mamma m'offrì. Ella amparò e so celluli, chì sò oghji in perfecte cundizione, è hà dichjaratu chì ùn hà mai sporatu i capelli. In u so avete, hè stata questa attitudina à e cigliu chì li permettenu di mantene in perfecte cundizione. Aghju seguitatu u so esempiu è rinnigatu qualsiasi ajuste Avà sò piacevule cù e mio cigliera.

Dopu questu, Gerber hà decisu di tuccallu in u tema di cura di a so faccia, scrivintendu e parolle seguenti:

"Parechje zitelli dumandate cumu nantu à ciò ch'e pigliu a cura di a mo pelle. Pigliu tuttu da a mo mamma in tuttu. Comu accuminciau aduprà i primi cosmiculati, a me mamma m'hà dettu chì si deve esse sbulitatu da a fàccia, è poia utilizate una crema spiciale. Tali furia di a pelle hè diventatu un uspitu per mè, è ùn ne stava adurda s'ellu ci hè cosmetti nantu à a mio parolle. In più di a crema, aghju sempre aduprà mascare chì permettenu a mo pelle brillarà. "

E in cunclusioni, Gerber accuminciò di parlà di ritardi, scrivienti talii:

"E ùn ci piace micca a mo mamma quannu semu tardi. Per quessa, sìammu fermu nervu. True, ci sò parechje quandu qualchissia hè tardu. Allora, cum'è ella, sò assai in còllera di questu l'omu.