Perchè u zitellu riria in un sognu?

I picciotti sò belli, cum'è l'angeli, quandu sò dorme. I parechji puderanu ammirazioni di parechje tempu. Ma un ghjornu, mamma è daducci si facenu avà chì u so zitellu riria in un sognu, è penserianu: chì cosa significa questu quì hè chì sta succorsu. Eccu nant'à stu tema.

Perchè i figlioli chì anu ririri in u so sonnu?

Per i criaturi nascinu in tuttu u mondu circundante hè novu, ogni ghjornu porta cù nova impressioni è sapè. Hè sti emozioni chì ghjè a raghjoni chì u zitellu rende è parra in un sònniu. Quandu u ghjornu passò attivu, è u zitellu hà parechje impressioni, esse manifistare si durante u restu. Inoltre, l'emozioni pusitivi è negativi in ​​forza equitazione aghjunghjenu u sonnu di u zitellu. Per quessa, l'experti cunsigliate l'dosed per aghjunghje un novu divertimentu à a vita di un ominu. Certu, si un zitella so nomene è risate, hè probabilmente una manifestazioni di impressioni pusitivi è i sonnii piacevuli.

U cambiante di e fasi di u sonnu pò ancu causà risati durante u restu. Questa hè a seconda versione spicificarii u fenomenu cunsideratu. Hè cunnisciutu chì a fasi di u sonnu pò esse rapitu è ​​lento. In u cunfini di a transizione à l'altru pò esse risati in u zitellu, muttering, movimenti di mani è pedi. Questu hè normale.

Qualchidunu crede chì quandu u zitaghju nascenu ridi in un sònniu, l'ànghjuli sò intruti in ellu è ghjucanu cun ellu. À quelli tempi, dìssenu: ùn pudete micca svegliammi un zitellu.

Tutte l'explicazione di rire in un sognu ùn sò micca causa di preoccupazione pè i genitori.

A cunsiglii da un especialista hè quandu:

  1. I sònni sò pescaddi, u caprettu spessu è scurtificatu assai, sèntinu è chianci;
  2. U zitellu cammina in un sonnu;
  3. Avete bisognu troppu sudatu o signali di suffocazione in u zitellu.

In queste casi, devenu à u diagnosticu, u duttore pò prescrive vìviri medicini calmanti è preparazione d'arba.

Sapemu tutta questu, i genitori puderanu esse ghjustificate se hè bona o mala chì u so zitellu ridi in un sognu.

Hè mpurtanti ricurdà chì u tempu di u restu di noite hè assai impurtante per u zitellu. In un sònniu, u zitellu criscinu, ripasti, i prucessi vitale si sò in u corpu. Per quessa, hè impurtante per creà cundizioni cumunu per questu. Per prumove un santu dormitu tranquillu, deve guardate certi cundizioni: