Educazione di a tolerenza

Per accettà una persona quandu ellu hè hè difficiule. Hè assai impurtante per amparà cumu fà relazioni rilazione. A più cumuna è l'attitudine tullente, chì ghjera cun u tolerante. L'educazione di a tolleranza hè un impegnu di una sucetà forte è unitaria di e diverse persone in u spiritu è ​​a naziunalità.

Cuncepzione di a tollerà

I cuncetti di l'educazione di toleranza sò spicciati in a Dichjarazioni di i Principi di a Tollerante, aduttata in u 1995 da a UNESCO. Eccu l'ugualità di i punti di vista, è a tullulenza per u populu di u circondu è assai più.

Tolerance in a scola

U principale di l'educazione hè l'educazione di a toleranza in a scola. In e classi diverse zitelli apprendu: per naziunalità, per l'apparenza, per i bramosu. Hè impurtante per u prufessore à insignà à i zitelli per cumunicà cum'è currutti. Questu hè facilitatu da una varietà di l'attività di classi cumuni. À u listessu tempu, i picciotti è e donne devenu participà.

A Civic Tolerance

L'Tecnulugia di l'educazione di a toleranza civile hà cuncetti in ghjinirali, nantu à a quale hè chì u prucessu di crianza hè furmatu. Hè impurtante formar un individuu in a scola cun una postura civile clara chì respeta à l'altri populi, apprezzendu l' individualità di ognunu, risolviri cunflitti in una manera non-violenta. Questu hè acquistatu duporendu diverse tecnulichi metomi è di ghjocà.

Tolerance

L'educazione propria di a tolleranza è di a tolleranza significa una bona attitude versu una altra persona, chì ùn cambia micca se a persona hà una religione diversa.

A tolerenza in a famiglia

L'educazione di a toleranza in a famiglia hè un altru puntu impurtanti per a custruisce una sucetà sana. Perchè a famiglia ùn piace micca altru ambiente influenza a furmazione di l'educazione toleranti di u zitellu. I paisani, da u so esempiu, duverà dimustrà u zitellu chì tutti i pirsuni sò ugguali è valenu, senza rigore di razza, religione, dati esterni, etc.