Moda Caps 2016

U caprettu - ùn importa ciò chì stile hè - hà longu statu un elementu cumplicatu di l'imaghjera, sottuponiscenu u vostru stile. Chilò di moda di 2016 in più di i so qualità d'accentu si dà una varietà larga di opzioni per creà un arcu showy brillanti per ogni occasione. Chì qualcosa di capelli di a donna hè stata di moda in l'epichi di "2016", è cumu si puderà diventà solu, avemu da parlà.

Moda in cascheta in 2016

I mudelli di moda in u vaghjimu di u 2015 - a staghione d'invierno 2016 sò presentati in l'stile di una mano fatta. Stu mudellu cù un viscuvaru assai grande, chì ùn deve esse micca cusì cumplicatu cum'è a struttura. E duvita esse stata - bumps o coleta - ùn hè micca cusì impurtante. I culori veri per sti barbarie, sicondu i cuncepcioni: grey, crimson scuro, blu, verde riccu è u culore di u chocolate.

Tutti quelli chiapponghi avianu a cumplementarii cù bufeu texturicu longu in u listessu stile, per vene un tipu di kit. Li scarpi sò ricumandati per esse ghjucati nantu à u collu, allughjendu i spini nantu à questu o inclinazione di volte è stende in direzzione diffirenti.

Aia sempre in a tendenza di l'inviu di u 2016 - capelli-turban, ancu texturizati è in tonalità oscure (viole, blu, marrone, gris), ancu monocromo. Puderanu salizzà a bellezza di i vostri ochji. Hè un toccatuzi pò esse cumminati cù capigli senza stretta, capigliati curtite è longa.

Cappelli bianca - a tendenza di 2016

I puntelli di puntata di u 2016 tempestumoru-invernu sò prisentati in u spiritu di minimalismu. Monochrome, i culori riservati (bianchi è i so sfumaturi, beige, gris), senza una decorazione especial. Parechje marche di moda ci anu rifiuttu di vede logoti in i so toccapi o i sustitùtinu cù un disegnu astratu rimessu. Ddu adduzzu, sò veddi solu cuntzertu scoglii cuntrastanti à i spinu o pezzi cù stivelli.

In ogni casu, cù l'aiutu di un capu, pudete dinò mudificà a vostra propria imagen - mammchju canarinu groupe, aranciu, borgoña, culore blu o viole sò permessi. In particulare, s'ellu facia cù un altru elementu luminoso di u vostru arcu.

Fur cappelli, populari in u 2016

Fur cappelli cù una longa pila - una tendenza populari di sta stagione di 2016. In u mudellu di moda di dui tipi:

  1. Un capu altu di una forma simplice (hè ancu chjamatu " kubanka ") - cum'è l'heroina principale di u film classic "L'Ironia di Fate". Puderanu di fossu furia o raposu, culori naturali o culurati vivamente.
  2. Hat-earflap fatta di furia, rabbit, viscosa, sable, fur astragrani o da pezzi artifice è articuli.

A strada, u caprettu pè ùn perderà a so rilevanza in u futuru di l'oghje u tempu d'invernu 2016-2017. In particulare, era digià notatu in u pre-show di GUCCI. In a listessa cullizzioni cum'è e capulezzii sò state presentati chjudi è bettitori amargati, ancu di moda è sta stagione.

Berets

In più di i castagni classici è cavichji di colpu densi di tonalità cambiante, in moda è libere boite di grande affattu, cù i pompomus o senza. Colori populari: biancu, nìvuru, grisgiu, ladrone, blu scuro. Tutti sti mudelli anu da vede grande si trova in modu bè. A muntagna classica sarà cumminata cù un mantellu di u stilu stilu è i guanti longu, è deve esse disprezzatu in un'attera. A versione stampata hè stata raptada à u spinu di a testa. Hè adattatu per un mantellu curtu.

Capi in u Stile inglese

A moda in a 2016 stagione sarà capelli di e donne in u stile di un jockey - una forma redondeada, cù visor. E sti capelli stilocchi sò truvati in parechje collections 2015-2016, a maiuranza sò negli. Hè offrittu à purtate cù leve è pezzi libri in u pianu, capelli chiacchi è e chieti chì salizzanu a cintura, cù collani di pelle .

À i cascia di a stagione 2016, i pompomi bianchi sò perfettamenti adattati, chì sò sempre in moda. I più populari seranu mudelli cù una lunga liggera è bassava in a so back de la testa. U pompa quì hè un accentu perfettu.

A sta brevità hè bellu cumprende: cusì ponu enfatizà l'indumentu lucali sperimentale - duie d'un stilu strettu è mudelli romantichi o extravaganti.