Guacamole di avucatu

L'Avocados sò un fruttu tropicali utterly intangible chì cuntene assai nutrienti, in particulare olii vegetali, digerisci faċilmente da u corpu umanu, è ancu vitamine è microelementi. Hè pussibule utilisate avocati differente, induve l'abitanti di l'America Centrale è Centrale eranu assai successi.

Per esempiu, l'avucatu hè unu di i cumpunenti principali di u guacamole, questu salsa-paste hè un aperitivo populari tradiziunale assai in tutti i culturi è pratichi alimentari latinoamericani. In attu, l'intaressu in a preparazione di guacamole cresce in tutta u mondu ùn solu per l'indiscretabilità utilità di avocati è e so qualità dietetica, ma dinò da l'interessu generale nantu à a cucina latino-americana.

Oghje, a ricetta per u guacamole, di sicuru, hà cresciuta in parechji cambiamenti, per micca di dì chì hè particularmente significante.

Cumu fà guacamole da un aguacate?

L'idea generale di guacamole

A carne di u fruttu di l'aguacate (senza a tela è l'osse) hè scraped cù l'aghjunzione di zucchero è / o limonu. U zucchinu di citrusi impedisce l'oxidazione di l'avocatu è conserva u so culore. U restu di i ingredienti (in norma, pimentu curuperu, allu è cilantro) pò esse finamente chopped o struciatu in un morteiro o cù a polpa di l'aguacate, tuttu hè chjaru cù una licenziale.

Ricetta per salsa-paste guacamole da avucatu cù l'agliu

Ingredients:

Preparazione

Oghje ulemente sbagliatu cù pepite è saline in un morteiro è trasfiriti à un tavolinu di travagliu, ci ponemu pezzi di polpa avucatu, aghjà immediatamente u zucchju di calce o limonu. Aggiunce u cilantro picatu. Fracchemu tutti cù un blender.

Una salsa tinta più acquista si u pimentu hè ghjovanu è verde. Per fà una salsa gialla, aghjunghje a frutta di mango o a polpa di u carbassa di muscella in uce di a seconda frutta di l'aguacate. In questa varianti, ùn hè sensu per aghjunghjela una moscata rossu à a salsa.

Guacamole, cottu cù pepite red (ripia) per serve puru à i pezzi di carne, tomate, fagioli è patate. Salsa in gialla è verda (cun ​​pappacchi) sò più adattati per i platti di pesci è di mare. À a tassa, anu ancu esse pruduzzioni di granu: polenta o tortilla.