Vaghjinal herpes

L'herpesi vaginali hè una malatie virali di l'organi genitali, principarmenti affettanu a vagina. A malatia provoca u virus d'herpes simplex, in particulari u so primu tipu (u 20% di i casali) è u tipu di u sicondu (80%).

Causes di u herpesi vaginal

A infezzjoni cù u virus l'herpesi si trova in l'attuale sessuale (genitali, orali o analizate), altri manere di infizzione sò micca praticamente pussibuli. U risicu di avè un virus l'herpesi da un affari sessuale infettatu hè prisente in ogni donna quinta, utilizendu un cundomu ducesi duie risicu du risicu. Immunità baixa, una vita di pettu promiscu, e relazioni sessuale senza prutezzione sò fattura chì aumentanu a probabilità di l'herpesi vaginal.

Hè nutata chì i medichi raramenti di diagnosticà l'herpesi in a vagina, spessu i erpetzioni herpetici sò limitati à a superficia di a pelle di u perineu, l'anu è a genitalia esterni, è raramente sparghje à a vina è u cervices.

Chì vede l'aspettu vaginal herpes?

L'herpesi vaginali si manifesta da eruzzioni in a vaġina:

I segni indiretti di l'herpesi vaginal in i femine sò sempre prima di l'apparizione di rashes è manifestazione di malatìa generale, u dolore musculare, temperatura di l'organu aumentatu.

Comu trattà l'herpesi vaginal?

Nant'à a question cumuni "cumu a guaranzia curretta l'herpesi vaginal", tutti i medichi rispundunu vicinu à a stessa manera: oghje ùn sò micca drogherie chì ponu eliminà completamente l'herpes virus da u corpu umanu. U trattamentu di l'herpesi vaginal hè sintomaticu. Questu significa chì i regimini terapeutichi sò destinati à eliminà i sintomi di l'herpesi vaginali, alluvià u cursu di a malatia è a reducione a freccia di rennighjine.

Comu u trattamentu principali, i drogami antivirali (antiirettiques) sò specificati:

U trattamentu assicurativu di l'herpesi vaginal ùn hè micca sempri justificatu, ma di volte parechje persone, hè particularmente: drogi chì simulate l'immunità, aumentanu a resistenza di u corpu è stimulanu a produzzione d'interferona. A durazione di u trattamentu di l'herpesi vaginal hè individuali.

L'herpesi vaginali in a gravidanza

L' herpesi vaginali in a gravidanza , per suprattuttu, representa un risicu d'infizzioni per u fetus, chì spessu occuru durante u partitu, quandu u zitellu passa per u canali di nascita in afusilatu. U gradu di risicu hè determinatu da parechje situazioni:

  1. Sì una donna hà cuntrattu u virus d'herpese prima di gravidanza (per esempiu, s'ellu ci era almenu un focu di l'herpesi vaginal), poi a probabilità di infezzjoni di u zitellu hè insignificante, chì l'immunità dispunibile à u herpesvirus for nine months hè trasmessa à u fetus.
  2. Sì l'herpesi in a vagina prima apareceu in u primu o secunimu trimester, dopu a quali hè statu trattatu bessitatu, u risicu di l'infezzione di u zitellu hè relativamente chjuca, ma anu sempre esiste.
  3. Un risicu significativu di infezzione di u fetus si pò dì chì i sintomi di l'herpesi vaginal in una donna prima appare in u III trimesteru. Sutta tali circustanze, l'immunità ùn hà micca tempu di sviluppà è esse trasmessi à u fetu, l'herpes neonatali si sviluppeghja in ogni quartu tarrenu. Per evitari l'infizzioni di u fetus, i medichi sò spessu obligati di ricaricà in cesarean section.

U trattamentu di l'herpesi vaginal durante a gravidanza hè spessu realizatu cù Aciclovir o i so analogi. Un herpesi vaginal non trattatu in a mamma hè periculosa per u zitellu cù parechje anormalità in l'attività di u core è l'attività di l'altri urgani.