Museu di Posavie

U Museu di Posavie hè unu di i più grandi musei in Svezzia . Hè situatu in un anticu casteddu. Known for a large collection of exhibits. Posavje hè chjamatu u centru culturale di l'Eslovenia. Era unu di i primi à riceve u premiu d'a libertà di a Ripublica, è a fortezza hè un monumentu architettonicu.

Chì ghjè interessante?

U Museu di Posavie si trova in una fortezza ermita in u XVIe seculu. U casteddu hè statu custruitu durante u Rinascimentu, chì hè tutta bè cù un stile architecturale. L'elementi più chjappi di u casteddu sò i numerosi archi chì dannu a grandezza à a struttura. L'internu di u postu hè ancu interessante per i turisti. Hè una décorazione cù mosaici è pittura. Dopu à questu, hè parti di l'exposition di u museu. Duranti a tour, a guida ùn stalla vicinu à l'imaghjini più significanti. I so storia cuntenenu u intesu di u tempu in u quali sò stati creati.

A cullizzioni di u museu include:

Ci hè ancu una esibizioni permanente dedicata à a guerra chì s'hè fattu in Esplanìa in u 1991. Circò e tragicu avvenimenti cuntenanu di foto, documenti, persone di persone persunanti significativamente, schedi, mapei è assai più.

In u museu di Posavie, esistenu l'exposizioni temporale:

Cumu ghjunghje?

Propra u casteddu ci hè un autobus "Pod Obzidjem". Tutti i autobus di a cità passanu per ellu, per questu hè più faciule d'acquistà à u museu nantu à a trasportu di a cità di Brezice .