Divinazione da Andrey u 13 di dicembri nantu à pittina

Dapoi u tempu anticu, ci hè stata creu chì l'affittu, tinutu annantu à i vacanze, sò più veri. Per appruntà u futuru, ùn avete bisognu di avè parechje articuli foru, preparanu a vostra rasata. A divinazione u ghjornu di Andrew u 13 di dicembri cù a crescita hè diretta à amparà à a so estrema. Hè per quessa hè tantu populariu trà e donne.

Guessing on a pessimu nantu à u 12 di dicembre l'annu

Ci hè parechje varianti di predizioni è avemu da principià cù i più sèmpri è populari. Perchè averemu bisognu di un sognu, serà pussibule micca solu per amparà u nome di a scelta, ma ancu per vede u so aspettu esternu. Aduprate solu u vostru pente, chì nimu ùn usa, altri ùn avete micca contà a risposta curretta. Prima di vultà in dormu, fate u pittore sottu u pillow, dicendu:

"Voi, u mo cumpostu, sò mummer, vi vene in mè un sònniu, è frascianu a me cima. Cusì sò. Amen. Amen. Amen ".

Se ùn avete micca vistu nunda in un soiu, repite a divinazione novu. Ricurdativi chì a magia solu l'aiuta à quelli chì veramente credi in questu.

Ci hè una altra divinzione di Saint Andrew cun l'usu di un pente, chì deve esse l'usu di un novu pente. Hè da compra à a vigiglia di u ritu . Hè impurtante chì u pittu fù fattu di materiale naturali, per esempiu, legnu. Penteu u pente cù riezole, mette sottu à u pilone è vai in lu lettu. In a matina pudete cumenciu per interpretà a divinazione per u ghjornu di Santu Stèfanu, cunzidendu i vechji ripetuti nantu à a cima:

  1. Se ùn ci hè micca capelli, invece averebbe ripetitu dopu un tempu.
  2. Un pezzu - prestu cunogenevule cù l'suchenem, è hè assai vicinu.
  3. Dui pelti - in u futuru vicinu avareti amparà a nutizia, induve un omu hà da esse implicatu, chì saranu maritu in u futuru.
  4. Trè pilami - ci hè un rival, chì pò interferiscenu cù a riunione cù l'amante futura.
  5. E quattru furiani sò un prublema di prublemi, in quale un pruduttu pò intervene.
  6. Cinque o più - a fortuna ùn hè micca validu è avete bisognu di ripetiri più tardi.