Diarrea è vomitu in un ziteddu - chì trattà?

Prima di vultà ogni mamma, a pregunta hè stata parechje, per vede chjamà o micca di chjamà u duttore se u zitellu era malatu, perchè pudete pruvate à affruntà u vostru propiu. Stu approcciu hè fundamentale incorrectu, perchè sta iniciativa pò esse periculosa per a vita di u zitellu. Hè sopratuttu chè questu cunzunzatu è vomitu in u zitellu - i genitori ùn sanu micca veramente ciò chì trattà una tale, è tutti i mudelli improvisi sò utilizati. Comu u risultatu, ghjunghjenu una deshidratazione ràpida, è senza un cunfettu ùn pò micca fà.

Chì deve fà, se u zitellu hà divaretta è vucazione?

A più impurtante ùn hè micca permettà a perdita di fluidu, chì, sfurtunatamenti, succede rapidamente, perchè u corpu cù un tamburillu è i vucali frequenti pèrdite assai acqua. Malgradu i prutestori di u zitellu, perchè i zitelli spessu ùn vulianu micca bevi in ​​casu di malatie, chì aggravate a situazione, l'idratazione (sedimentu) devenu cumincià à u primu ghjornu di a malatia.

In casu ligere di malattimentu à un zitellu di qualsiasi età, in più di u regnu di u pumu, serà abbastante per introverzà assimbliggianti cum'è carbone attivatu, Enterosgel o Smecta. Avarà da travaglià se u caprettu hè animatu è attivu. Hè ciò chì dà à u zitellu in casu di vomitatu è di malhelia, se ci hà a frebba, u duttore ririverà solu u mèdicu chì evaluarà a gravità di a cundizione è pò ancu esistassi à l'ospitalia, chì ùn deveria micca abbandunata.

Drug therapy

Se un zitellu di qualsiasi anziani hà nuvulousu, vòmitu è ​​diarrea, u trattamentu hè più propriu, senza chì antibiotici ùn fate micca, sopratuttu si a temperatura hè cunnessu. Puderia esse dinò un preparazione moderna di un vastu scala d'azzione, è dirigenu stretchmenti.

In più di a droga, lotta cù l'agentu causativu di a malatia, u zitellu hè prescrittu Ftalazol, Nifuroxazide, cappilli di bifidobatteresi. U trattamentu cumplessu dapoi un risultatu pusitivu, se si cuminciatu à u tempu.

Se a malatizza cuminciò cù a diarrea, a so cumpagnia di i genitori ùn hè micca daverà di rifinà i fondi, ma per aiutà à u corpu pè eliminà i tugini. Questa pò esse fatta cù un enema cun camomilla è acqua fresca brusta. In a stagione calanda hè necessariu a vigilazione currettamente di l'pulizziunità di e mani è di a frescura di i prudutti cunsumati da i zitelli, particularmente di i tempi.