Chiuve verde - boni è cattivi

Ughjuli vitturi immaturi in l'alimentu immediatu dopu a cullezzione cumincià à esse usatu in u seculu XVII e XVIII, è sta cultura hè dispunibule per i poviri è di i richi. Tanti è ora oghji una varietà di platti sò priparati da ellu, ma un pruduttu assai pruduttu hè u pruduttu in u cannedu, chì faci fà pussibule di tastà fruttevuli piccanti jucianti all year round. I benefici è dannu di i pezzi veri sò discututi in stu articulu.

Chì ci hè d'utilità per u pidduscule?

I Seeds di bean bivalve possu una ricchizza chimica. Sò cuntenuti grassi, carbohydrate, proteins, vitamini - U gruppu A, C, B, minerali - ferru, magnesiu, potassiu, calcium , fosforu, zincu, etc. Questa hè una di e pochi culti, chì a proteina hè assai assicurata da u corpu.

I benefici di i ciciri veri sò:

I pezzi virdi sò spartuti cun una dieta. In frutti senza pezzi chì cuntene solu 81 kcal per 100 grammi, ma datu cunti tali cuntenutu di calori, i piti saturati ancu u corpu. In quantità maiò, hè preghjudiziu à e persone chì patevanu di malatia gastrointestinali è di gota, accumpagnata da flatulenza. Ùn ci viaghjanu purtate da elli è l'anziani, è ancu per i malati cù diathesi di l'aciduri. In generale, u pruduttu hè assai utile, in particulare in u periodu di vitamina. In i tipi di cannedatura è cungii, a maiò parte di e so pruprietà benèvuli sò rijintati.