Uzbek samsa

Samsa hè un pianu cumplèttu è multivariate chì occupanu un locu spiciale in tutti i pastici Uzbeki. Samsa hè priparatu pè e mani di e donne incubabili, perchè a pruporzioni ghjusta di a pasta è u riposu, è l'ingredienti se intornu à i dui cumpunenti, sò a guaranzia d'un platu riescitatu.

Tradizzjonalmenti, Samsung hè furnitu in Tyndyr, ma hè abbastanza lògicu di presumintà chì, per i nostri vignetu, u furdu sarà l'opzione più optimista. Dopu a ferita, samsa pò esse frittu in l'oliu.

Cum'è un impegnu, pudete sceglie quasi tuttu: pumpkin, pijani, erbe, patate o ancu col, ma cunsiderà a variante più classica in a forma di ripastu da carne piccola.

A basa di u samsa uzbeku hè una pasta, intindimu di cuntà di tuttu u modu di dettu in stu articulu. In ogni casu, u più famusu hè u samsa uzbeku da u pasticceria. A so texture cruciosa, chì coperta u succetu è fatty fillings, ùn abbandunarà micca indiferente nessunu com'è alimentariu.

Preparazione di massa per samsa

A pasta di Uzbek samsa hè spartuta in: magre, burro, farinate, pasta di levadina simplici è pasta di pasta.

A zopa samsa hè preparata nantu à a farina è l'acqua, cù l'aghjunzione di salitu. Di sti ingredienti, solitu un ochju (circa 2 vetri di acqua per 1 kg di farina) hè fatta cun una massa elàstica, in quale u riposu hè stata sussuntu l'impresa.

In una pasta di levasture per 1 kg di farina agghiunce 2 tazzi di latti, parechji ova è sali. Hè ancu possibbili à aduprà manghjusate, fat, o margarina.

Per una pasta di levitu simplici in acqua calda, u levitu hè precuvatu à un ritmu di 23 grammi per 1 kg di farina, ova è latti ùn sò micca aghjustati. Questa ricetta faciule a preparazione di a pasta a maiò quantità di tempu, perchè a pasta hè stata abbandunata per a fermentazione per 1-4 ora.

A pezze hè difeente da una versione simplicissima, solu a presenza di latti, 5-6 ova è 3 cullizzioni di zuccheru. A pasta moltu hè abbandunatu per avè avvicinatu cum'è u solitu in un locu caldu.

In ogni casu, u più famusu hè u samsa laminata ughja, a ricetta di quale hè scritta quì sottu.

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In acqua cale, oghje l'ova, a mantra moltu è a salsiccia, poverà a vintura ferrie in parallella senza manufattu intermittenti. L'ossigghi densi sò appastuati per elasticità, è diventata dopu in trè parte, chì furmendenu a basa di i nostri stati. Ogni tutti i trè pezzi di pasta hè fatta, coperta cù una napulita è lasciate per andà per 20-30 minuti. Intantu, avemu a preparazione di u riposu: u furmutru è u grassu sò sbagliati da a manu o cù l'aiutu di un macinatu di carne, aghjunghje granschi di cipudioni, spezie è erbe.

Prima di preparà apprezzatu samsa, deve esse prumvenutu correvule. Per questu, a tavula hè sputatu cù fècula (!) E fugliate di massa in un colpu di 2-3 mm. Lubricate u capu cù una filu rossu di mantra o fat fatta è lasciate seccu, intantu mentre u passageru di scorri à a seconda capa. A lattina rotta di a pasta hè stata in un pappu rinuvatu è stallatu nantu à a prima tappe, una volta aghjunghje tuttu ciò cù una stanzata di l'oliu è avè da passà a volta l'ultima colobok in a stessa manera. Quandu tutti i capicucelli sò attraversati, doblegate i rotuli samsa è tagliate in pezzi di 1,5-2 cm.

Ogni basa di a manera di preparà ghjustu u samsa uzbeku hè u rolu precisa di ogni torta. Prima di inizià a furmazione, l'arme di u tile piscia hè ungiunatu pocu è stendu nantu à u cutru in modu chì ùn si micca spartutu, a pressione più grande si deve esse esercitu nantu à e cantone nantu à i cantoni, appressu à u mediou per guardà u patru ornatu. In u centru di ogni cìtimu pusonu nantu à una colazione di riposo è aghjunghjenu i cimi di a pasta per chì a samsa finita hà avutu a forma di un triangulu. I trianguli pò esse mandati à u fornu durante 40 minuti à 220 gradi.

Una samsa arancijata cù a carne hè servuta nantu à un grande pane decoratu cù l'arbe, è hè manghjatu cù tè o un bocca cù u primu pranzu. Bon appetit!