Tatar chak-chak - ricetta

Un platu diliziosu di a chak-chak di a tarrachjia hè un veru piacè di dolcezza. U chak-chak tedescu hè unu di i platti principarmenti in ogni festa musulmana: à a par cù gubadiy e echpochmak . Ci sò parechji ricetti, ogni famiglia tartara hà u so sicretu di preparazione, chì hè passatu da a generazioni maiò à u più ghjovu.

Cumu tuccarà chak-chak?

Opere di a ricetta più cumuni per coglie u chak chak.

Ingredients:

Dough

Carameddu per impregnazioni

Preparazione

In u princìpiu, hè necessariu di separà e prutezione di e raghjoni, è poi moltu cù cura l'oghja, u zucchero è u sali. Aghje u biancu u biancu, piglia in a mistura, aghjunghje u latte è farina, mettite a pasta. Per fà a massa facili d'amassi, pudete pour un voddu pocu (u cicatrisu di l'alcoolate durante a cocculare sparanu). Si a pasta fudge à a tribuna di cutting si rifiuta, aghjunghje a farina. Ma a farina deve esse in a moderazione, altri o cunfruzione sarà grosera, ùn serà micca aria.

Pusìamu a pasta in un saccu di cilofanu, mette nantu à u friddu, - duverebbe ghjornu bellu (20 - 30 minuti). Scappamu a salsiccia da a pasta è tagliate cum'è noodle. Una variante hè pussibule, quandu e pilone sò stampati da u teste.

In i veture murale grossi (fritto o caldera) aghjunghjemu l'oliu è fritturaghje o foglie in bunietti in u grassu. U pruduttu deve esse culuritu d'urente. Pusendi u fettuccine frittu in un colatore, per rinfurzà l'excedente d'oliu. In parallel, preparamu caramiè. Per fà questu, mischjà cù moltu di mel è di zuccaru, da porte a misura à foglia, afficciendu per ùn vende micca. Quandu i bombe parechji, u focu deve esse offu, altri u listessu ardoru di a mezza finezza in u chak-chak serà persu.

Fettuccitti fritti sò mischiati cù una misura di zuccaru, è e mani, umidità cù l'acqua fredda, creanu a forma desiderata. In solitu "Chuck Chuck" hè stata dispunibule nantu à u petanu cù un slide o una piramide.

Questa hè a ricetta basta di u pastore tattoe chak-chak. Pudete sirviu cum'è a basa per varii scelte: pudete aghjunghje l'amara, nè a migliure, l'amanduli o altre nimu. Pudete ancu decorate u pastellu in diversi modi: pusendu melitori o marmellai figurini, dolci candies, pour chocolatis fernate.