Gubadiya: ricetta

I platteru Gubadia hè un tagliu chjusu cù un cumpilante multicapa. Cugliera Gubadiya, cum'è regula, hè unu di l'elementi indispensabile è fundamentali in u menù di i vacanze tatari. Hè preparatu bè semplice, hè solu bisognu à seguità a sequenza. Pudete aduprà a levadura o di pani senza pignatta di fà tàggiu gubadia. In ogni casu, a ricetta incu una cantina prufundita d'oliu. U riposu pò esse magre è veloce, pò ancu cumplicà a carni piccati cù cipudioni, corte (ciorzu seccu), rossu friable frizzatu, panii steamed, u cuteddu d'ovu.


Cume fate gubadia?

Allora, gubadia, a ricetta hè classica, cù carne, ova è frutti secchi.

Ingredients:

Preparazione:

Preparate a carne di riposo: a carne hè pulita da i tendini è i film è andemu per u mozzatore di carne. Cinditioni sbuchjati è tagliati pezzi in a padedda in manteddu finu à u doru brunzu. Agghiunisce e carne piccante. Fritte tuttu, manipulendu attivamente a scapula. Patzu è salitu. Per una flessibilità più grande è juiciness, pudete aghjunghjela una acqua o calde (2-3 spi tagghiate) per mince. Per sapè in più, i mince hè devessu duverebbe permessu di guarisce. Questu prestu, a pasta di levitu bè raghjunata hè spartutu in dui parti inugidenti. Scuderemu a più parte di una tapona rota (u diametru di a capa si deve più grande di u diametru di a padedda in a quale aghjunghje a gubadia). Trasfirisci sta staghjoni di a prova à a tina cruciata. Da quì sopra macchè anu aghjunghje da una grasa cun oliu.

Cumpulamu è fremen

Ci hè una finita ancu u struchendu nantu à a pasta di rossu staghjunatu è u nivellu. In cima, mudificate u nivellu riguardu à a carne à rientre. In cima tornanu novu un capu finu di u risu, da quì - una capa di ova di cuttiglie è oghje finamente finitu. Cumpigliemu un capu di arrozzu. In cima, disposti li frutti stufa siccati (corsi, senza fossi). Avà abbundante sparghje sopra annantu à u funtu, ma micca troppu latte à calau (hè pussibule di usà manghjate). Da a siconda, parti più chjucu di a prova, pudemu esceggiunate una capanna di tundu, piacè fate in superiore nantu à tutte e taglioli di u riposu. Scalfitturaghji i stretchi di a strata di massa cù i spiculi di a strata infermiera è cun vigilance curretta. Sugeriscendemu u gubadiu cun una manca fretta è impregnassi in un forru preinfirmatu. Agghiunciu à una temperatura miticu di 40 minuti. A prustazioni hè determinata visualmente.

Torta dolce

Pudete cose cù una gubadia dolce cù casgiu cotta è pezzi.

Ingredienti per a pasta:

Ingredients per omplimenti:

Preparazione:

Preparate a massa. Per quessa, si mischjianu in un tavulinu, aghjustendu à pocu à pocu, a farina tamanta cù a mantra funnuta. Aggiunate u zuccheru, u salinu è a vilina incù canella. In un altru pane, mischjà u pezzu, quì hè un casgiu alloghju + oliii + zuccheru + pasciuti è velli di cinnamonu. A pasta hè divisa in 2 parte è e duie ponu sceltu. Una volta di pasta (à pocu à pocu) si pò esse mette in una forma fatta è avemu usatu. In cima, pone u riposu, ravioli a seconda capa (un pocu menu), l'arghjuleghja cunnette è securità. Agghjunghjenu a gubadia à una temperatura miticu di 40 minuti. Servite caliu o friddu.