Adele hè divintata una bona fata per una chjera di gravina

L'Adele, di 27 anni di età, chì, pocu tempu, aiutau u zitellu indecisivu facenu una offerta à a so sposa, hà piace à vede cuntenti è hà da decisu di cuntinuà per aiutà à i so cumpagnie. Questu tempu hà sappiutu u sognu di Rebecca di 12 anni.

Magichi "Magic"

Avanzate, u cantanti si n'andà à a cità di Belfast, quì in l'uspitalu hè u so fanu devoti di Rebecca Gibney, chì hè malatu cù paralisi cerebral infantile, epilepsia. Una zitella ùn pò mancu caminari, parla cun grande difficurtà. Malgradu u pardonu, a brava piccola adora à sente i canzoni Adele, chì u so sughjericanu.

Leghje ancu

U sònniu divintò realità

Sapendu u desideriu estimatu di a so figliola di vedà l'idolu, a mamma di Rebecca hà scrittu assai littri à u capu di a stella. In anticipazione di l'arrivu Adel Tracy ùn sà micca. U fattu chì u cantante hè digià vicinu à Belfast per sustene a so figliola, sintì parlà per u telefunu, chì era seduta à a catedra per u parrucchieru.

A riunione turnò assai toccu, l'artistu passò i capelli di a filetta felice è parlava cun elle di u so cartoon favorito "U Cold Heart". Dopu, Adele hà partitu u bigliettu per u so cuncertu per a chjudezza vicine.