Jessica Biel hà spartitu cù i seguiti ritmi di u figliolu di Silas

I primi parenti Justin Timberlake è Jessica Biel ùn sò spessu mince i so seguitori è i fanelli incù e ritratti di u figliolu annuali di Silas. Comu parechji famosi, pruvate à prutezzione di u zitellu da l'attitudine obsessa trà i paparazzi. In Instagram, per tuttu stu tempu, ci era solu qualchi postu dedicatu à u zitu impiccante. À spessu, Jessica hà permessu à fà lagnà à i seguitori di una parte di a mamma difficiuli è à u scopu di dorme. Unu di i posti, cù l'hashtag #mamalife, induve l'attrìzia dorme in u carru cù una bocca aperta aperta, hà marcatu u più cumuni-supportu. Jessica hà attivamente impegata in a so prufessione, participeghja in prughjetti business è carità, dunque ùn hè micca surprisante chì 24 ore à ghjornu ùn hè micca abbastanza per ella.

Avà Jessica Biel hè occupatu in u filmi di u thriller "U Sinner". In accordu cù u direttore di u pittura, Antonio Campos, l'attrenda pigliò Charleston cù u so figliolu. In i picculi scherzii trà i tirotei, a mamma dedicata farà caminari articuli, i pazienzii è pruvà à fà u risorse di u Silas. U cavallu seriu s'addunò in l'lenti di paparazzi, ma comu fotografi ùn pruvate micca, ma ùn puderanu capisce u Silas sannianu.

Leghje ancu

Pensemu chì Jessica è Justin s'hè maritatu in u oghje di u 2012, dopu à cinque anni di relazioni romantichi. E l'ùltima annu, l'attore è u cantonu partitu à Instagram una photo touching con una sposa è una signatura:

In u 2015, aghju pigliu u regali rigalu in a vita è da una donna amata! Ùn sò micca aspettatu, sò all impaciente!