Un famusu scrittore britannicu Jackie Collins falleceu

U famosu autori di criminali criminali è di romance novu Jackie Collins hà mortu in i Stati Uniti di u cane di cumbera. Era 77 anni.

I travaglii più cchiu famusi di u novu rumanzu britannicu sò a serie "Lucky", è ancu "Stagionu" è "Bitch". Jackie fu l'autore di parechji scrittura per seri.

L'attore Joan Collins, a surella di u difunto, hè cunnisciutu da i so spettori per u rolu in a saga di a "Dinastia". Hè cumposta cù i currispundenti di a rivista Persone cù i so sentimenti nantu à a perdita di a so sughjetti:

- Jackie hè u mio amicu for many anni. Sò orgogliu di ella, sò orgogliu di a so bellezza è di curazione. Avaraghju miss a mo sorella assai. Ùn puderebbe aiutà ma ammiravvi a manera chì Jackie hà cummattuti una mossa terribili per più di 6 anni ", disse l'attrìzia.

Da Londra à Hollywood

A carriera di l'escriptore Jackie hà cuminciatu à i so anni di scola. Hà scrittu bè assagghi brevi di a vita di i so cumpagni di i classi, è ... venduti à l'eresi di i stori! Joan è Jackie andò à cunquistà a fabbricale di astresanti, essendu ghjoculi moi ghjovani.

U primu libru di u rumanzale, "U mondu hè chinu di i sposi affettati" hè publicatu in u 1968. Hà fattu assai scursu, è era ancu retiitu da vendita in i paesi conservatori chì Sud Àfrica è l'Australia.

Leghje ancu

I scandali anu sempre accumpagnatu i libri di Jackie Collins, ma chistu solu hà cuntribuitu à a so popularità.

Jackie hà scrittu annantu à pirsunalità riali - mafusi, pulitici, attori. I libri eranu tradotti in parechje lingue è venditi in 40 paesi cù una circulazioni colosale di 500 million copies!