L'estrema di i "Transformers" Shayu Lababe fù arrestatu per una borrache

L'attore Shia Labaf, chì hè statu famoso dopu à u thriller "Paranoia", starred in "Transformers", "Indiana Jones", "Nymphomaniac", "Rage", era arristatu per l'infurzaturi di a lege di Texas per a borrachezza.

Shayi Labaf hà prublemi cù l'alcohol

Sicondu tistimoni, l'attore di Hollywood hè statu drunk, è forsi era sottu a influenza di droga. À a sera, Labaf abbandunò u baru in Austin. Staggering, hà attraversatu a strada in u locu incorreu. Guardianzii di l'ordine, avè avutu l'avversu, dumandenu l'omu per abbandunà u viaghju, ma "starnichia" u so avvistatu. Allora decide u detta da ellu, esposa à Shayu.

Altra fonte hà dettu à una versione diversa di ciò chì succede. L'inseme Labaf era suppostite solu per andà in a barra, ma i guardiani in l'intrata, vedutu a cundizione di u clientale, ùn l'hà micca dettu in l'istituzione. Allora l'attore borrachante, pensendu male, fici scandalu. Ralizzià chì tutti i tentattivi di penetrarà a bar in vain, ellu hà cuminciatu à camminà dirittu à a strada, induve era detentatu da infurmati ghjuridichi.

Leghje ancu

Shia Labaf hè sempre in difficultà

Nanzu, l'attinente era arristatu per esse rifiutu di abbandunà a farmacevule. Dopu à Shia, mentre conduciu un caru, pruvucò un accidentu è si rifiriscava di piglià a prova necessaria per l'alcoolfu è di l'droga. In tribunale, era persu di a licenza di u driveru.

L'artista fuma, ma à u stessu tempu hà attivatu in cicculata, surfing.