Torta cun latte cunghjuntu

Dopu avemu a gudari di i dolci dolci è li dicenu cumu per fà cunchi diliziosi cù u latinu cunclusu.

Custardi pastry cun u lignu condensatu

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Emprastate cù a preparazione di a pasta. In u pote, fate in l'acqua, misi u mantellu, u salinu, portate a misura à foglie. Allora rinuce u focu, pour à a farina, amassi a pasta è coccia 2 minuti, è poi chjudarà un pocu. Avà unduce l'ova è imbulighjà. Avete bisognu di una pasta tight tight. Scopre a foglia di foglia cun carta di pergamino, fuscatu cù l'oliu è cù l'aiutu di una siringa di cunfitte formule un pastele. À una temperatura di 180 °, stighite à u fornu à 50 minuti. Intantu, preparamu a crema: ghjunghje u latte cun u mantellu. Scambià a crema à a siringa di cunfitte. Pane pasture da ghjente sottu troppa a siringa è struisce l'internu di a crema.

Pane "Patate" cun u latinu cunclusu

Ingredients:

Preparazione

In una punga pour u latte cunfruitu, aghjunghjenu a mantra suppressata. À u focu pocu, portanu a massa à dissolvi l'oliu. Prima scumpete i cookies in pezzi, è turnate in un pezzu chinu usando una licenziale. Nuts hè struitu. Pour Cognac in u latti è a mantega, condensate in i casgiuni, cacao, zuccherosi è intruduce tuttu. Da a massa ricevene pudemu formà boli. Sè siddu si vulete, u pastellu "Patata" pò ancu esse laminata in frutti trisce.

Tortellini miele-lattini cun u latte cunghjuntu

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Meli cun u zùccheru è a vaniglia. Aggiunce u ovu è battimò a massa resultanti. Tutta di mòglie cù un scavalcante è cumbattà cù a crema agria. Spread this mixture in u zuccheru, aghjunghje a farina è amassi a pasta. Aghjeghje a bacia cù a mantega è si spenderà a pasta nantu à quì u fattu. In u fornu à una temperatura di 180 °, addiscì a basa di u pastellu durante 10 minuti. Oghje u latte cunzentatu cù u ziddu aghju è u zuccaru di aranciu . Trimate u pasticciu in 2 parte, è ogni ghjornu hè ridículu cù crema. Utten a manciari l'ore per 8, è davanti à serve sparghje in porzioni.