Jelly from apples

A gelatina di manzili è una delzante savurosa è incredibile utiliità chì serà apprezzatu da adulti è zitelli. Pruvate per fà un postrettu in casa, è ùn avete micca novamente compru in a tenda! E vi dicu cume cumu coccia di gelatina di manzili.

Gelatina di pomi è manzili

Ingredients:

Preparazione

I manoli sò lavati, cut in piezi, ottenechje è e core. Avemu ancu prucessu a prune, pigliate e petre è fate u fruttu in una pienza. Pre-soak gelatin and set aside. Pigliate pane e prugnoli cù l'acqua, mette nantu à u focu dilicatu è fateanu finu à fervura. Forse, fate u zuccaru è fracete a massa per altri 15 minuti, finu à sicuru. Avà sempre brusgiate u fruttu cun un tamarzu è aghjunghjendu a gelatina in a mistura. Tutti mischiati, mandati à un focu dèffre è cottu finu à chì i cristalli ùn sò micca dissolute. Puderete à cunvalia di marmellata di manzoni chjappà un pocu, è poi poveru nantu à u kremankam, adornate cù fette fresca di patale è serve a lettu à a tavola.

Una ricetta di gelatina di manzili

Ingredients:

Preparazione

I manzani sò ben boni, fossi e anu chjappu. Pudemu u fruttu cunparatu in una puchina, pour a mità l'acqua è u mette nantu à u focu. Furmà u cuntenutu durante 30 minuti, è dopu per un sieve, fusione u zitellu di a manzana in un pappagallo. Avemu scurcianu u zuccheru, fate a bocca è fece nantu à u focu. Coglie u sciroppu per 40 minuti, pigliate l'scuma cum'è forma. Dopu quì, verificà a gelatina di patevulezza, sali un pezzu di u pianu, se s'hè sparghje, aghjustemu un pocu più, se mantemu a forma, a rinfriscà da u focu. Appena, pìglialu a gelatina finita nantu à i banche, rotulu, ma ùn vinaranu.

Gelatina di manzuni cù prugne

Ingredients:

Preparazione

Avemu suggeratu chì vi cunzidira àutru modu à fà fà marmellata da manzili. Cusì, avemu chjappu u fruttu lavatu cù un cutiddu in pezzi maiò, sguassate i pezzi, fate l'acqua fridda è u mette nantu à a stufa. Coglie oghje nantu à u focu finu à manghjà pani. Allora u caldu hè speditu in un vetru, è e tagliati di a frutta sò in u puree. Allora aghjunghjemu a gelatina in a tazza, fate l'acqua è l'abbanduneghja per svegliate. Dopu quessa, a ghjornu torna à u colander. Prune sò lavati, troppu, pour un liquidu caldu è, quandu hè abbastanza bundesimu, shinkle cù chjucchi. Dopu adiglie u ghjornu in mane à a massa di gelatina, pour l'ova di zuccheru è fracete a massa, è muzzianni constantemente. Prune a gelatina di manzili senza zuccaru hè sparatu in molde speciali, in u fondu di u quale stallendu a pruna, è mandi à cunghjelà in a fria.

Cume a marmellata di manzili cù castagni

Ingredients:

Preparazione

I pani freschi sò mine, aghjustemu e sali, u core è tagliate in fette finti. Allora l'aghju pricate in una prufundita prufonda, fate dormisce cun zuccheru è u fretta cù friddi di limonu. Allora, pone a pate in un focu silenziosu è, mentri regula, fateurila finu à a dulcezza di u fruttu. Dopu à quessa, a ghjucacciu in un colatore è lascià fughje. In u zitellu resultanti, intémeru a gelatina diluita è u mette nantu à a chjesa. Trasfurmamu à a dissoluzione sana di u pruduttu, è pozzu avè pozzu manzili è l'amanduli picatu. Temu distribuzii a gelatina finita à i moldi è a mette in a fria.