Apricots filling cake

Ricamo rigali di ricetti per preparà un cunfettu di gelatina cun alberghu. U fruttu dulce cù una dolce pasta crea una bella cumpatibilità di gustu in u postu finitu.

A ricetta per un pezzu jellied cu alberole on kefir

Ingredients:

Preparazione

Oghji migliu bè cù u zuccheru finu à l'alchimie è l'aria. Allora aghjunghjeghu kefir, aghjunghjenu un mantellu moltu, soda, zucchina di vellinu è farina è cumince una pasta homogeneia senza boli da farina. A so coherenza deve esse simile à una prova di pancake. In un pappu arricchimentu oleatu, pour a mità di a pasta pasta, piglia fora di l'albitori pritatu, seccu è pelatu è fate a pasta restante. Determina u pranzu in un pre-caliu à u focu 185 ° durante quaranta cinque à cinquanta minuti. Verificà a prontidità di a louvura di lignu è di i pappà. Sì hè stata estata secca, u pezzu hè bè sbattulata. Fate fracciate, frettu cù u zucchero in powders, cut in porzi chjuchi è serve à a tavula.

Tagliolini di gelatina delce cù albitri è cherries

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Prima, preparanu a pasta. Per fà questu, fegate di u mantellu moltu cù u zuccheru. Oghje battinu per splash cun pezzu di salini, pusendu in a base di petra è aghjunghje finu à bonu. Allora, vendi u fugliale sottu à u pane pasticcante, agghiannu una pasta suave è suppli. Scaricate a quarta parti da l'imbastu cù a filetta di u nutrimentu è stabiliscenu in u locu per trenta o quaranta minuti. A pasta restante hè colata in una forma split oiled, è distribuitu nantu à a superficia entera, chì furanu e fianchi, è mette in a fria.

Mentre a pasta frilla, preparanu u riposu à u piezzu. Per fà quì, combine u casgiu chjudiu cù un mumentu fucu ova di lignu di zuccaru, zucchero di velluru è fècula di patata.

In a furmazione nantu à a pasta fresca, avemu cambiatu a misura di curda, da quì sopra l'alloghji prezzi di stufa, secca è pelata, è un pezzu di pezzi. Avemu da piglià a pasta da u fugliale è u fate cù l'arricanzu, u sustegnu nantu à a pie. Pruvate a distribuzione i ciclichi uniformi in tutta a superficia di u pane.

Pudemu a forma cun un pezzu in un forru precuvenu à 200 gradi è a mantene da quaranta cinque à cinquanta minuti. Dopu a ferraghja, uttene u platu stand per altru dece minuti in u fornu, è solu dopu avemu da piglià è crescenu.