Abelia

A pianta Abelia pertenece à a famiglia di lughaila, più chè 30 spezia sò cunnisciuti, cumprese arbuli d'arburettus o arburi. A patria di un arbusto veloce chì hè cunzidiratu hè cunzidiratu Japan è Chine. È u so nomu, per via, a fiorita ricevutu in unurità di u Dr. Dr. Clark Abel, chì hà travagliatu in Chine in u XIX seculu. Per tutti i tipi di Abelia sò carattarizati da e vaccini cortuni petriuled è fiori fragranti in forma di campana o funnel. Abelia hè cultivatu bughjone bughjone in invernai o camere grandi è, in un ambiente naturali, a pianta alcune à una altura di 4 metri.

Abelia furiosa

Questa spezie, uttenuta com'è u risultatu di travirsà a spezia di un sola flora è a china, hè a più famosa. Stu arbustulu hè cunsideratu semi biancinu è si sviluppa à quasi 2 metri. In e cundizioni di a custruzzione di stanza, una abelia ùn si faci micca particularmente crescente, è a pianta nova hè distinata da u culore rosu di rimesse. Un adulte abelia pò aviri rimjietu più di un metru de longu, cù un tagliu chjaru stampatu, situatu nantu à e branche in fronte contru l'altru. I fiori granni apparissi nantu à u inflorescenza di u pioppinu, chì vene da l'assiali di e foglie. I fiori di questu spezie sò cinqui petali, sò dipinti bianchi, ùn difenu da un pezzu u tempu d'oliu.

Abelia Chine

Stu arbustivo decorativo hà ricivutu u nome da u paese cunziddiratu cum'è a so landata nativa. In Chine, ci era l'arburettu, l'altura da quale hà cunsideratu 2 metri. A pianta anche falante di un forma verra ovalada oscura, ligeramente apiculata. I fiori apparenti nantu à rizzi mondiale, sò colti in inflorescenza, in forma di tubu, biancu, sfucendu un aromu delicatu. Questa arbustule fiasca da u principiu di l'estiu quasi à a fine di u vaghjimu, è dopu chì e fiori fiori, l'ornamentu di u boscu hè cunsirvatu grazie à i tazzi russi è l'acquistata di foglie di un teddu di bronzu especial.

Abelia lu coreanu

Questa spezia hè un arbulu impurtante decoru chì righjunghja à una altura di 1,5 metri o più. I frasi d'oghje di a pianta sò spessu serrati o crenate per a punta. I fiori chì aparevanu nant'à u fogli di fusioni ùn sò micca assai attrattivi, sò petite è inexpressivi, ma sò incredibbilmente piacevuli. Comu regula, questa mota di abelia hè stata nantu à a strada vicinu à gazebos o altre locu di reste, precisamente degamente di u magnificu arumu, a longu fiuritura è l'espansione di u boscu à i riti russi. Abelia resistente a frío, impurtata a Russia da l'Oriente Extremu, perfetta innevate ancu in a zona media di u paese.

Abelia: Care and Reproduction

Per un criaturu favorevule d'un arbulu, hè necessariu una cantina sufere di luminaria spargugliera, abbunnanza abundante in l'intervalu di primavera è vaghjime, è in u tempu d'invernu - cuntrollu di a umida di u mondu. Per annunzià Abelia hè pussìbule à ogni mumentu di l'annu, solu à l'inguernu, un cespugliu perchè parechje di fertilizante organico o minerale una volta ogni dui simane. U cultivatu di l'arbureti implica a poda sparghjera in u fine di l'invernu cun u scopu di mantenimentu di una maiurezza riali di una corona davanti à l'appressu di i friddi. Forsi u cultivazioni Ampulla.

A propogazione pò esse propiu di e sementi, per questa hè necessariu per a simfina in genna in un sustrato faciule. Inoltre, l'arbulu riproduene bè da ricci per u stagnu assolutu da u pudimentu. Una pianta nova ùn solu credi rapidamente è duranti l'annu si forma in una piccula sconta, ma, forsi, per a prima volta u fiorente.

A popularità di Abelia hè spiegata da a facilità di mantene, a facilità di ripruduzzione, a bellezza di u fiore è l'aroma incredibbilmente agradable di fiori.