Pelargonium Ivy

Se vulete effettuà u muru di a casa o di a finestra, allura u culore Pelattoniumie hè a pianta chì vale a pena cultivà. Sti fiori mi pari ugualmente boni in i tanu pezzi è in a cumpusizioni di gruppu. U cultivo di u pelargoniu spittle-bearing ùn prisenta micca e prublemi, inverndu si cuncepenu bè, è pò esse rinnuvatu cù l'aiutu di cuttuli apical.

A ripruduzzione di Pelargonium flaky in Auropa hà principiatu in u 1700, quandu i primi piante hè stata trappe da Sudafrica. Per trè cente anni, i criaturi anu sviluppatu una variità di varietà diverse di Pelargonium ivy, chì sò diffirenzii in culori, è in forma di arbuli, è in grandezza.

A diferenza più impurtante tra Pelargonium è Split hè chì pudemu fioru in cundizioni favorevoli per cinque à sei mesi! Hè solu impussìbbili di stà indiferente à a vista di sti belli inflorescenzi di biancu, rosa, viole, rosu è i so sfumature. A maiò parte di e variità di sta spezia ani rapprisentata da e piante da trisorzi. À quellu annu, sti risichi ponu crecià da 20-25 centimetri. A causa di sta funziona è di assai dicorità, Pelargonium Ivy hè culurita cumminatu cù altri pianti in cumpunimenti di gruppu.

Carattaristichi di cura

Pelargonium ivyless senza esaggerazioni pò esse chjamatu pianta unpretentiosa, chì ùn hà mai creà prublemi innecessarii per voi. Un agricultur frescu hè solu bisognu di sapiri chì u pelargoniu deve esse aghjurnatu una volta di trè anni. Questu hè dovutu à u fattu chì u fiore in i culturi adulti ùn hè micca abbundante cum'è in i pianti ghjovani. È e foglie nantu à i riziosi sò assai menu. In quantu à a qualità di u locu, Pelargonium accetta cum'è una misura di compostu cù torba è di sabbia, o ancu com'è terrenu d'ortu ordinariu. Ma u situ per u so postu si deve esse chjappiutu assolutu. U sole di pelargonium hè necessariu in l'invernu. Se a temperatura mediu nantu à a strata abbandunò sottu 10 gradi, a pianta deve esse purtata in un quartu caldu. In u invernu, u mantenimentu di l'heura pelargonium hè ridutta à furnisce a temperatura ottima per a fase di reposizio (13-16 gradi) è di irrigazione magre (una volta per a simana). In a fase di u creixementu attivu, a temperatura cunfortu per u pelargoniu hè 23-25 ​​gradi. Acqua quandu u solitu hè casi asciuttu. U regnu eccessivu hè l'inimicu di a pianta, chì pruvucava a malatia di Pelargonium ivy. U più periculosu di elli hè a perna nera. Sè avete avvistu chì u troncu cuminciò à perditu l'elasticità à e radiche, distrughjanu immediatamente a pianta per evità micca infettate i fiurenthi fiori cù una perna negra.

Top dressing during u piriodu fiurante hè vitale. Quandu i primi fiurisciasci prisintati nantu à a pianta, durante u regnu, aghjunghje l'addevu di fertilizzanti caghbe cù un gran cuntenutu di potasio. L'alimentazione regulare hè una prumuzione di longu è abundante.

Riproduzione

Cultivar Pelargonium ivylus pò esse di semi e staci. È ùn ti lascià u prezzu di i granzii vi scantu! A so germe hè excelente. Pudete szicinardu in un terrenu fugliu solu per tuttu l'annu. Hè cunsigliatu di rializà l'escarificazione di e piantà per accellerà a ghjoglia. L'acqua di e piantare duie o trè volte à settimana, è dopu à sei mesi averebbi piacevi cù a prima fioritura.

Per prupusizione a pianta cù cuttuli, in Mayu è l'Aostu, hè necessariu di cutà i petioles apicale finu à 10 centimetri longu da u pelargoniu. Sò disposti i foglie è a pianta in una mistura di turba, perlita è sabbia. L'attraversa cù i cuttuli ùn hè micca necessariu, ma i raghji di u sole ùn ponu più preghjudiziu. Ma u tarritoriu in a pignatta sò sempre umiditati. Dopu à 7-8 settimane, hè pussibule transplantà e cuttings razziati in i pruponimenti enormi.