Uva - preparazione per u invierno, primu annu

Cumu si prisentà pè u vignetu d'invernu di u primu annu, in u futuru dependerà di a so crescita è di pruduce. Per quessa, i giardinari poni attenzioni particulari à questa mena.

Autunno l'alimentazione di uva in u invernu di u primu annu

In a seconda mità di l'estiu, hè necessariu di impedisce fertilizà cù l'abbinimenti di nitrogenu. Nitrogenu favurizeghja u crescente di a pianta, chì impedisce à a fermentazione di i so corruzioni.

Per aiutà aiutà rimanni maturu, avete bisognu à fà l' abbuffati di potassu (calimagnesium, sulfate di potassiu, cinti di lignu). Inoltre, preparanu a bona famosa per l'inguernu è di l'abbinimenti fosfori.

Pruning u primi racini d'annu per l'invernu

In u primu annu di a vita, a corta, a pruning de uva hè assai impurtante, cumu cun l'aiutu un arbulu futuru hè furmatu. In i sussidenti anni, a pruning currettiva hè fatta.

U più adattatu per a uva hè cunzidiratu com'è una formazione di arbulu in forma di fan senza persunale da u metu Guyot. In u primu annu per l'observazione sussegwentamenti di stu metuu hè necessariu di creazione un forti fughje. A mità d'uttobre hè stallatu, sguardi dui occhi da u livellu di u livellu. A parte sana non madura sia eliminata. Un indicazione di a madurazioni di legnu hè u so culore marrone. Dopu l'occhi invernicamenti di i vigneti rimessi, i risichi di primavera s'appoghju in a primavera.

Cumu camandà u so uva di u primu annu per l'inguernu

A uva, chì survigliarà u primu invernu, deve esse elettu. Ammaù hè tenuta in a fini d'ottobre - prima di nuvembre. Duranti stu periodu, a vigna mantene a so elasticità, è pò esse facilmente stabilitu.

Prima, digenu un zuccadoru in u quali u vindite dispara. Sò cundati à u pianice è sprinkled cù a terra. Inoltre, un furasteru supplementu hè struitu da qualunqui materiale (film, tessuti, tarpaulin) o billet. Quandu a chjera cascata, hè diventatu un furasteru supplementu per riversi.

Dopu avè preparatu bè cù e racina per l'inguernu in u primu annu, in u futuru possa una pianta forte è forte.