Cumu manghjà i prugna per fructify?

Ùn à certe volte è per annunzià per cullà un bonu travagliu di prugna, hè necessariu di piglià bè cura di questu arburu. Unu di i punti cchiù impurtanti hè l'intruduzioni di fertilizanti. Cume è cumu per alimentà u prugnu, perchè si fructifica bien, è i frutti ùn falenu micca, dicemu in stu articulu.

Chì avemu un fertilizzante per lavoru?

Ùn hè pussibile chjamà u megliu fertilizzante per u fruttu di ghjuvellu (pumu, prugna, ciliegia), affinch'elli darà frutti boni. Questu hè dovutu à u fattu chì anu bisognu di fertilizà biologica è urale. Per i prugnoli, preparalli chì cuntenenu fòsu, nitrogenu è potasio sò particularmente impurtante. Sti include: nitratum ammonium, urea, superfosfatatu , sulfatu ammoniumu, sal di potassiu, cume chene (furmagliu è granu). A principal hè di mette in un tempu quandu l'àrburu a ci vole.

Cumu è quandu si prisentanu a ferite sottu à a lavata?

À u principiu di a primavera (in particulare per l'arburi ghjovani) hè necessariu introjetta i fertilizanti chì contientanu nitrogenu (nitrate o urea 20-25 g per 1 m sup2 è sulfatu ammoniu 60 g per 1 m sup2) è i purculi. Sicondu a qualità di u tarritoriu, puderà esse dumandate u fertilizante supplementariu. Per esempiu: u calcariu, u fustu di lignu o u nitratu di calitri-ammoniu anu aghjatu à i sòge acerti.

In a primavera, per aghjurnà u prucessu, hè cunsigliu per spulcà a corona di l'arbre cun solu solu 0,5% urea. Questu venditore hè fattu parechje volte cù un intervallu di 7-10 ghjorni.

Per l'arburemi chì eranu formate (più di 3 anni), in u vaghjimu, durante a scogliera di a terra, hè necessariu di fà potasio (30-45 g per 1 m & sup2) è fosforu (70 - 80 g per 1 m & sup2) fertilizante. Questu hè dovutu à u fattu chì questi minerali sò diffarenti di dissolve, perchè vene più di tempu per fucittà e so piante.

L'addevi uricali ùn deve esse micca introduziutu micca ogni annu, ma una volta in 2-3 anni à u tarifu di 40 tonne per 1 ha.