Chrysanthemum in a pot - cura di casa

A bellezza di giardinu, crisantium , amaze cù una varietà di fiori è variità. Qualchi jardinierini refuse cultivate in u so propiu quadru di i pianti, chì piacè in u splendore di e inflorescenza. Ma ùn hè pocu cum'è un prestitore per cumprà un crisantemu in una pignatta, ma ùn cunnosci micca a cura di a so casa. Ma avemu avertitu i segretari principali.

Comu a cura di una chrysanthemum fatta in una pignatta?

U chrysanthemum chjuca hè chjuchissima. Hè cugnumatu chì i pruduttori crescenu i fiori in i lochi di u quandu utilizanu componimentu chì reduci u ritmu di creciatu per guardà a pianta un apreppu compactu. A diversità di a terra aperta, averge esse ridutta à stimulating exuberant flowering.

I posti crisanti di casanu in tufonziu chì necessite in un sill, induve hè una bona illuminazione garantita. In questu sensu, i finestri chì sò dirigiti à l'oeste o di u livanti sò più appruvati. True, u chrysanthemum di u sole di diretta è cuntrariu, per via di a finestra hè megliu à pritenit. Hè cresce chì u regnu di temperatura più adattatu per una fiore in l'estiu hè 19-23 gradi. In u vaghjimu, u fiore hè culuritu à 15-17 gradi, è in u periodu friddu - à 4-7 gradi.

Se parlemu di ririmenti, in generale, a pianta amè l'umidità. Ma ricordate, l'acqua deve esse quandu u nuvellu di terra hè pocu siccu. À l'estiu, a freccia di rege hè ridutta à 2 volte à settimana. Se parlemu di l'inguernu, l'acqua hè bisognu menu spessu.

Quandu crisanti di crisanti nantu à i pote, hè parechje cunsigliu per sprime l'arbulu da u pistellu spray. Dilute l'acqua di a temperatura di l'ambienti hè aduprata. Ùn fate stu prughjettu in spessu: simpaticamente fiori cù una lume di luz, per rinfurzà a pòlvara.

Hè impussìtellu di non menziunà stu puntu di cura di crisantemu in a pignatta in casa cum'è alimenta. I preparati universali per i pianti faciani sò adattati. A cumpusizioni hè dissolta sicondu i struzzioni attaccati. I fertilizazioni sò generalmente aplicati in l'estiu ogni dui simane. No fertilizing in winter.

A chrysanthemum blossomu, hà bisognu di un ghjornu lariu di 8-10 ore è di un ligeru frettu. In ghjornu in questa ora hè in questa. Certi cultivatori stimulanle a pianta in furmazione nantu à bocca in l'estiu, cumprendi u boscu cù una cappuccetta opaca dopu l'expirazione di u tempu desideratu.

Duranti a staghjoni di u crescente, l'arbulu hè stivutu parechji volte. Questa hè necessariu per formar una bella forma.

In u invernu, a pignatta cù a fiora si deve esse trasfiriti in una spiaggia fresca (per esempiu, una cantina), induve a temperatura hè di 3-8 gradi. In questu casu, a pianta hè tutta prima. Urigudu durante u periodu di restu hè raru. Un pezzu di crisantemu pò esse abbandunatu in u vitrughju di a casa. A pianta hè torna cut off.

Cumu cultivà un crisantemu in una pignatta - trasplante

U ghjinnaghju crisantemi domestichi necessanu un trasplante ogni annu. Quandu i pianti crescenu, sò "rimpariti" à un pezzu novu cun terre aghjurnatu ogni dui anni.

A primavera hè u tempu ideale per un trasplante. Aduprendu ancu in u vaghjimu, ma solu dopu a ferraghja. U tarrenu per i bellesità di l'intornu hè chjappu suluzzu è cun una reazione neutru. U mischju pò esse acquistatu, o fete in modu indipendenti. Per fà quì, piglià un bon turf terra (2 parte), mischju cù humus è sand (1 parte).

Riproduzione di crisantemu in casa

In chrysanthemum di l'internu, u parcorsu , a divisioni di l'arburu è i semen sò i mètudi principali di riprutazione. A divisioni di l'arbulu hè megliu fattu quandu traspuntendu in un pezzu novu.

In quantu à e taglioli, si tenevanu in una durata di 8-10 cm dopu chì a pianta desbia. U mumentu hè stata postu in un cuntinuu cù un territu chjude u pocu. Cuttings duveranu esse coperto cun un film è trasferitore à una stanza càlata à 20 gradi. Curingu di cuttings impone tecniche mandatorio è riabilimentu puntuale. Pudete transplantate e cuttings in teste separate quandu site cunvintu da u successu di u radicamentu. Quandu i piaghji anu aghjustatu una altezza di 15 cm, pinch.

I Seeds sò cullati dopu chì a inflorescenza hè stata secca.