Giardinu Camellia - pianta è cura

Hè assai pocu cumu, ma furzendu l'ammirazione di a pianta ùn hè tantu longa, appareva in i nostri jardini è i lenzi di fiori: una camellia di giardinu. E ancu questu questa bellezza capricciosa havi stu nomu, a maiò parte di spessu hè cultivatu in invernai è altri spàtechi. Una varietà incredibili di solu solu di culurite è i formi di budiu facenu stu pianta assai populari.

Cumu fà una camellia di giardinu?

Ma per crecià una camellia di giardinu, hà bisognu à un pruduttu di ripusà è prestu cura attente, perchè a crescita in a strada ùn hè micca un fattu faciule. A pianta aduprà terrenu solidu acìticu, chì hè preparatu ind'è individualmente, traspendu in u burcu in u piantaggiu. Per quessa hè necessariu piglià:

A piantazioni è u trasplante annunziale deve esse fattu prima l'invernu, quandu a pianta inserisci in una hibernazione. S'ellu si faciutu duranti u prugramma di creazione, in u più bellu casu, a piantagione duverà simplificà solu di sviluppà, è à u prublemu, moriri.

In u pianta, hè bisognu di pruvà à sicura chì u pesu di u racu hè sopra à u nivellu di u livellu - hè una regula assai impurtante, chì ùn anu osservatu chì vene à fallimentu in u cultivo di stu bellu arbulu.

À un locu, a camelli hè crisciarà à 10 anni, è per quessa, deve esse elettu. Impussibule assai bella apparente in a forma di cespugliu, stumpu o un gazebo - tutta di u tipu di camelli di camellia.

Pudete multiplicà a camellia di u giardinu in parechje modi - esurtazione, staghjunati, capelli è vaccinati, è e stagni d'elli sò i più ideali. Carri quarchi à a fine di l'estiu, aduprate staggiunati da l'annu passatu, rimani semi rimi di a pianta.

Caring for the camellia

Invece chì u giardinu di a camellia ùn hè micca assai esigenti è crescente ùn pruvucarà micca difficultà, ma lasciate, hè ancu u locu. In nudda eventu l'acqua puteva esse permessa di entre l'aloce è u capullu. Inoltre, l'acqua chì sarà regu da u machulu duverà esse calda è stabile. Questu hè appiicatu à a staghjone di u veranu, ma in u invierno, l'acquessi esse raru è pocu à pocu, in a mancanza di neve.