Cumu si vende nantu à u so maritu per tradimentu - cunsiglie di un psicologu

Sì u fattu di a traitura hè pruvata è ci hè un desideriu di vindetta nantu à u cunjunore, ùn apparinate a frebba è megliu per elaburà un pianu detallatu d'accionamentu. Per principià ci hè necessariu esse definitu cù ciò chì vulete da relazioni futuri, per quessa, sarà un divorziu o micca. In casu chì ci hè un desideriu di salvà a famiglia, hè necessariu d'attu cù una precaution extrema. Pensendu à vendege di u vostru maritu per u tradimentu è in i tradimentu, avà devi chì l' obiettivu principale hè di deverà u cô spessu sapemu à quale ellu pò pèrdite è u pena chì hà causatu. I sicicologi ùn anu micca avvisà a funzionari supra l'emozioni, perchè pudete fà e cose chì vi dispendisce in u futuru.

U cunsigliu di u psicologu cumu si vende di u so maritu per tradimentu

Sò vogliu dì chì ùn avemu micca offru mètudi chì ponu conduce à prucessi giudiziale.

U cunsigliu tutale di vende nantu à u so maritu per tradimentu:

  1. A manera più efficafia chì farà favurè una cunnuscenza cumbattimentu di a traatura - hè a più attrattiva è felice. Va a un salone di bellezza, vai in una dieta, truvate un hobby è sviluppà. Pruvate à gudirà ogni ghjornu, è permette chì u cummerciu pensate quale hè a causa di a vostra gioia è cumu si trova una donna.
  2. Per vultà pè u tradimentu, pudete andà in a stessa strada, vale à truvà un fan, è megliu cà parechji. Piacimenti di l'omi ùn solu ùn cresce l'autoestimu , ma dinò fà chì u cuncettu pensate à u fattu chì a so moglia pò esse livata.
  3. Se pensate cumu nantu à a vendetta di u vostru maritu per ingannà in modu moralmentu, apparse solu scappa da a so vita per un tempu. Per esempiu, pudete andà in vacances o à i vostri parenti. Se ùn ci hè micca una pussibulità di such possibility, pruvate à pocu menu sempre in casa, tornendu in bonu spiritu. Tali cumpurtamentu certamenti farà u spouse nervoso.
  4. Pare micca u patrone. In a maiò parte di i casi, l'omi ùn anu micca apprezzatu ciò chì i so donne facenu ogni ghjornu, perchè di vittite i cose, preparate e pranzi cusì dilettante, etc.