Ballroom Dance Shoes

Hè impussibile di dimustrà mute migliore perfezzionatu si i robbi di ballerini o i scarpi ùn anu micca sceltu qualità. Per i ballatori prufessiunali, i piu di bagnu ùn sò micca solu piu, ma hè una strumentu chì aiuta à alcuni di l'altura in ballu. Puderanu in l'ombra di vistimenti di staddi luxurii, di brillanti hairstyles e di brillanti , ma a so cumpagnie si deve cumpiarà perfetta. In certi casi, i scarpi di donna per u ballu di u salottu sò ancu un accentu di l'imaghjini, salizzendu l'individualità di u ballatore.

Chì avissi a essiri li scarpi di ballu?

Sì pienzi di ballroom dance o furmazione sò selezziunati cuncrittu, u travagliu di l'uttimiziu sarà produttu, faciule è, più impurtante, assicurativu sicuru. Hè difficiule per un omu ordinariu per distinguì i scarpe ordinali da i balli di sport, ma ci sò parechje specìfici trà sti tipi di scarpi. Cumu avemu firmatu.

I calzi di bagnu di i donne di bulu deve esse cusì chì l'apprezzamentu trà u so sole è a coperazione di pavimentu hè corta. Ùn ci anu micca traslatu nant'à u pavone, nè lentezza u pede. U sole di coghju ordinariu hè spessu prussicule o gomma, è i sapii di furmazione per i balli di ballroom sò diverse in ciò ch'elli anu una sola fatta di coghju split split. Cumpinsamenti s'assumiglia un scherzu chjamante o nubuck. Hè stu materiale chì permette i petti per "sentir" u parchet.

No menu diferenti significativamente hè a prisenza è a longu di u fondu. Grazie à questu elementu, i pìadi sò protetti di ferita. A so larga dipende da u tipu di ballu. Per esempiu, in i scarpi di ballu di ballu sicondu u prugramma "latina", u supinaturu hè curtu, perchè quasi tutte l'elementi di u dancer accumincianu cun un calcetín. Hè deve esse spinta, cusì u supportu di l'archu ùn deveni micca interferiscenu. U prugramma "europeu" implica l'eseguzione di i movimenti da u piuvale, perchè u pede necessiteghja supportu quasi tutta a larghezza - vi tocca à un supportu longu archu. Inoltre, quandu sceglie i scarpi di sporti di ballu sportiu, unu deve cuntribuisce à l'elevazioni di u pede. A gamma si ripusà u sulamente per u longu sanu.

L'altura ghjustu è a so forma ùn hè micca criticu menu impurtante. Se i piani "standard" per i balli di salle, sò basculativu un cincucentu tautore, da poi per "latina" è "tango argentino", l'altura di u focu di 7,5 centimetri hè l'altu ottimali. Questu hè duvuta à u fattu chì parte di u pede durante l'esekzione di u prugramma hè sottu carica pisanti. In "latin" hè un calcariu, è in "Europa" - un puntu. Per i principianti, i carrughji ricumandenu mudeli di scelta in u quali u talellu hè allungatu abbastanza è micca micca di più di cinque centimetri. In modu, i tacchi per i scarpi di balli di ballu ùn sò micca in clavà, cum'è fattu in a pruduzzioni di calzarii ordinaru, ma sò strapped cun un metudu speciale (hydraulica).

Color Solutions

Prestu tutti i cudi di dances hè fattu di trè tipi di materiale. U primu hè u satin, chì dà una occasione di pruvà cù u disignu di i scarpi, per incorpori l'ideii invece. E scarpi di satin adduzzu eleganti, efficace, ma e mancassi sò micca. Amparate rapidamente, è hè quasi impussibile di sguassà i cuntami chì inevitably occur during performances o sessione di furmazione. U sicuru tipu di materiale hè un pienu genuu. Hè pulita bè, ma si stendi appena veloci, è in i scarpi chì si lampanu, ballà ùn hè micca sola incùmodu, ma ancu periculosa. Per quessa, a più parte di ballatori piacenu sceglite calzate da u pelle artificiale. Stu tipu di materiale hè cunsideratu cum'è a più optimale è pratica. Artificial skin è purifica senza prublemi, è si stendi dettu.

Ma l'scelta di culore indica a prufessione di u ballatore. Se una ragazza vene bianchina o bianca, in a so cumpetizione hè certa. Questi colori cuntrastanu cù u parchet, perchè ogni falla in u danciu pò avvicinà l'ochju. U calzatu di i culori neutri si ponu ocultaranu un pezzu incorrezzu da i ghjente perspicuitu.