Ci hè una amici trà un omu è una zitella?

A quistione di l'amici trà dui persone di u sessu oppostu hè assai ambiguu. Tuttu ciò dipende nantu à e persone è i so sentimenti à l'altri. In generale, l'amici di u zitellu trà un zitellu è una zitella hè abbastanza normale. Dopu tuttu, i zitelli ùn importa micca a diferenza in età, sessu o naziunalità. Ma i figlioli maiò più addiventanu, più cambiani i so sentimenti . Hè cusì l'amici cù un zitellu è una zitella o un disegnatore per ognuna in ogni ghjornu tutti sempre destroi, questu articulu dici.

L'amici hè pussibule entre un omu è una zitella?

  1. I sentimenti non reciprochi . Forsi, a maiò parte di u zitellu o amici adulescente trà un zitellu è una zitella speranza in un amore unilaterale senza reciprocidad. In solitu unu amassi unu è l'altru ùn averebbe micca avà i cambiamenti in a rilazioni, cuntinuendu cunsece à tutte e cose una amica sia. Tali amici, di sicuru, hè cunnanna di fallimentu. In u futuru, a relazione si move à un novu nivulu è diventà più intimale, o da ellu ùn fallu à nimu.
  2. Atracción Mutuale . Ci hè ancu chì à u tempu parsoni assuciati cù l'amici, principia à capiscia chì ùn sò micca solu volte l'altre, ma vulianu una cosa più. Hè l'attrazione di u sessu oppostu à l'altri è hè u primu mutivu chì ùn hè micca amici trà un omu è una zitella. In questu casu, l'amici nascite in relazioni full-stati. E in modu generale, sti relazioni turnanu à esse forti è reale, perchè e persone chì sapiammu di tutti i tanti costi prima di u prima bacio, valenu micca solu a so parte sessuale in relazioni.
  3. Una veru amici . Aiu, l'amici cù un zitellu è una zitella succède, ancu se tali "fiera" hè rarissima. L'Amicizia hè una relazioni ferma, ma ùn hè micca un locu per a relazione è attrazioni sessuale. Perchè una longa comunicazione cù un rappresentante di u sessu oppostu, chì ti piace, hè casi impussibili, questa amica hè rara. Ma ancu chì i picciotti è e donne pò fà amici è amanu cun l'amicu cù un amatu fratellu. U such love hè spessu assai più forte chì passione.