Cumu chjappu un puddaru?

U successu di a carne di cucina si deve largamente nantu à cumu si preparanu. Ci sò assai sotutti à quì - ogni tipu di carne necessa u so trattamentu.

Cumu degne pollame?

Prima di tuttu, u puddastru, cum'è qualsiasi mancu carne o pisci, ci vole à ghjuvà. Quì hè megliu esse pacienza: u prugramma chjucu, cum'è l'acqua calda o un forno, perciate significativamente u gustu di l'alimentari è quessu solu sustanzi. Hè megliu scridà u puddastu pezzenti à a frigorifera - vi piglià un pocu di tempu, micca menu di trè ore, perchè hè megliu per ricordari a vostra polletta in u locu in anticipu. A strada, ogni pruduttu cun u cattivu hè cunsumatu immediatamenti: un sicondu di siccà ne anu da spulallu. Se u tempu hè curtu, pudete messà a carne sottu à u grigiu di l'acqua fredda, ma in u nisun casu pudete subbattisce a temperatura.

Avà chì u puddaru hè dilutu in tuttu, agghiuncemu. À a pelle di un puddastru domesticu, quarchi qualchì volta hè una pelusa picca - da chì deve esse brusgiata, per esempiu, cun un liggeru chjaru. Dopu piglià una corta di corta è un gran cutiddu cutidianu, o, ùn ci hè, un pruner spiciale. Prima, amparammu a cut a chicken for stuffing. Pudemu a carcassu in riserva cù u pettu è fate una incisione longa longu à u zuccu è in a mità di u pettu - hè pussibile d'orientà à u quattro protubbustivu quilla. Avà per piglià cuncepitu tutte e insidiamente - preca minacciali deve esse rializatu cù a vesicula di gallone, se si spende - a furia farà u carnu amara. Sì i catene sò grassi, hè megliu di cullighjà è da manghjà in cucina - cuntene assai sustegnu utili. Avà cutatu a pelle nantu à a gola è piglià a trachea, pulmoni è esofago. Guzk hè ancu megliu caccià.

Cumu tagliatu un pollulu di l'osse?

Avemu bisognu à rimbionà e spine è costelli. Per fà quessa, cambia a carcassa è fà un corpu à u spine. L'osse sò deve esse toltu da a manu, currettamente di a carne cù un cuteddu, ma di chì ùn cortà micca in u carcassi per and through. Ùn hè micca bisognu, hè duru solu a prima volta, in u futuru, quandu avete qualificatu, sarà più faciule. Tuttu ciò chì tenete da fà hè rincidùte cù l'acqua fredda, è u vostru puddastru hè prontu per l'imbottiture. Qualchissia possa una quistioni, ma quantu rapidamente di cutà u puddaru, perchè, pare chì i prudutti scritte piglia assai tempu. In fattu, dopu à dui o trè persone, puderete copre cù u puddastru in pocu tempu.

Cumu chjappu un puddaru nantu à u filet?

Ripetemu tutte e prucessi chì avemu fattu per u sante. Allora pigliate l'alari in cun l'articule perchute - quì hè più cumentu di utilizà un pruner o tesistenti, ma hè ancu pussibule di usà un cutidianu, a cosa principal hè chì deve esse aghjustatu. Pudemu u puddaru nantu à a so volta è daveru a cella. Scopre da l'internu di l'articulu di carcassi è fate una incisione cù ellu. Allora accurtevule in più di i nostri ditti per strincà i nostri ossi, avemu tagliatu i tendini cun un cuteddu. Cusì facemu cù ognunu, u benefiziu di elle hè pocu - pierre, anca in u collu. Ogni annu - chjappà nantu à l'ossu, è tira fora. Hè necessariu agisce assai cun cura, per ùn avè micca tagliatu per a carcassa.

I vostri sforzi sò rimettati: vi riceverete un filettu solu, da ellu puderete cocerà, per esempiu, u pullu di pullastru o di dritti da u filettu di pollo .

A più frequenza u puddastru hè coccu in pezzi. Allora tuttu hè simplice: ùn mancanu tutte e osse, per i filetti. Hè abbastanza per preparà a carcassa, à u rivestimentu, da u cutugno in dui parte. Tagliate l'ali cù l'articulu, è dividite e mitati di a carcassa in quasi e sti parti: u fucili, a còscia, è u restu - à meza. Allora i pezzi sò cucinatu ancu.

Avà sapete à cutucà un puddaru, ferma solu per sceglie una di e assai ricette per a so preparazione.