Denny Rose - Primavera 2014

A marca Denny Rose hè data di u 1988 quandu u so fundatori, Daniela Malpighi, acquistò una fabbrica per a costura di i vestiti di e donne in u picculu cità italiana di Carpi. A robba di Denny Rose hà prestu prestu prestu in tuttu u mondu grazia à i cinqui reguli d'oru di a marca:

Denis Rose Spring 2014

L'ultime recullione di a marca di a primavera-estiu di a stagione 2014 cumpriu in tuttu tutte e vantaghji. A linea di l'armata di u Denny Rose 2014 hè rapprisintata da i chjappi tradiziunali "Shanelev" è di i giovani jeans, sacchi di robe e capanciuli di poliamida.

Una molena attenzione era pagata à i diseggiani è a robba populari di e donne urbane di a moda - trousers è shorts. Pantaloni di Denis Rose 2014 - questu hè u vechje chjuche u standard di a longa standard è ligatu à a pocu più in l'angoi. Ma i favori incondundati di a serie sò skinnies, calzini è bermudas .

I stili prisentati in a coletta di brusci sò ancu sfarenti: di romantichi à l'affari è i sport. Ma ci hè ancu ciò chì unisce - a ligernità è l'airiness di a siluette è i tessuti usi. È u preferite incondiziale di a cullezzione sò vistiti.

Vechi di Denny Rose 2014

In a vendita primavera-istante Denis Rose 2014 vestiti sò prisentati in tutte l'aghjunghje ghjente di u largu: questu hè un casu novu di clàssicurume è un stilu di cummerciale simili, ma digià in coralli negra o biancu è biancu, è un vestitu senza manicu cù una basca è lumera coquettish vestiti d'estiu in l'stile di i 60 cun una manica "winglet". Ma specieamenti elegantly look Denny Rose Sera 2014 - sera, spezii cocktail. I vistimenti finu à u ghjinochju, o nantu à u palme di l'alchimia anch'ella sceglie attraversu varianti interessanti di corta (aperta o apertura parziale aperta, "vola" manga) è solu di culore. Dui corruzioni di cume si trovanu clarificatu: Classificate - Colori bianchi, nìvuri, grisici è e so cumminzioni è culori di i primi decemuni di questu annu - rico blu, bleu, tulipanu blu, pistachio, fucsia è soleil. In favori hè una stampata di l'animali, fiasca nantu à u fondu scuro, una ghjacera, un romblon e diverse inscription.